Hur Blev Bintas Valborg?!

På morgonen hade jag ju lite beslutsångest med vad jag skulle ta på mig men tillslut blev det där --> Sedan så kom Joelle & sanna till mig, vi gick & handlade grill,jordgubbar mm. sedan så hoppade vi på bussen på väg in mot stan där vi skulle möta upp frida & dom andra tjejerna i stadsparken! Väl framme så väntade vi in mathilde o company sedan satte vi igång grillarna-->och började grilla kycklingfilé & sannas Veg-biffar. Vi hade det så himla trevligt, allt var perfekt, Stämningen, människorna, maten, vädret & allas humör var på topp. Sedan så kom evin & Sara & Joinade oss så vi gick och dansade salsa vid ett ställe i stadsparken där dom hade fixat med musik o allt, sedan så bad Atti dom att sätta på hennes skiva & helt plötsligt blev det dancehall & rnb - helt underbart! Efter allt detta med mycket skratt & glädje så ville några av flickorna bege sig till det ökända tivolit i Gränby som oftast spårade då man var liten & hängde där, men vi gav det en chans då dom flesta var sugna på att åka något och inte bara "hänga" där -hahah.
Jag kan ju rekomendera att BARA åka barnkarusellerna för alla andra spyr man av FAST man inte drack en enda droppe alkohol (alltså innan tivolit) + att dom är farliga, man vet aldrig om dom går sönder & ramlar ihop när man är där uppe i luften kan jag lova! Jag var iallafall helt vett skrämd & det syns också på bilden, haha Efter dom vilda åkturerna beställde vi pizza & tog med hem och käkade hos mig & Joelle sedan satt vi hos mig & drack lite, gick förbi en fest som min lill syrra var på. Mona & Aida kom till mig med & Aida var helt full stackarn spydde som en gris vid busshållsplatsen, så det blev hemgång för henne. Jag Liv & Sanna åkte in till stan & där mötte jag min kusin som hade kommit från sthlm med alla hans kill kompisar. Vi skulle in på People (en krog) där min syster & hennes kompisar redan var, kusinen till mig och hans killa kiompisar gick in före oss jag liv & sanna chillade lite i stan ett tag först och hade så dunder kul skrattade åt allt och alla (Kiss bron) hahhahahhahaha Sen gick vi in på People, inget köande för oss och inet inträde eftersom min kompis känner ägaren bra! Okej okej väääl inne hade vi så oerhört roligt med alla människor vi träffade & va med. När kalaset slutade vid 3 tiden så var det dags att bege sig hemåt men först en fet MAX hamburgare tack !! mumsade i sig den sen tog jag, ellelta, aram, Adiam & khaled en taxi hem. Väl hemma så deckade jag direkt!
Så, hur blev nu valborg för Binta ?....Svar: Helt jävla fucking underbart (har aldrig garvat så mycket,kvällen va bäsrt)


Om ni vill se fler bilder klicka på min bilddagboks länk till höger. Gäst lösenordet är : tonårsdotter
Kraaaam på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna-therésia

wiiii nu har man hittat till din blogg snuttis :)

2008-05-02 @ 10:48:06
URL: http://sannatheresia.blogg.se
Postat av: Binta

Sanna-therésia: ja det har du absolut gjort sötnos:)

2008-05-02 @ 10:49:08
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Yrsa

Du verkade ha en riktigt bra valborg, fina bilder oxå =)

2008-05-02 @ 13:20:57
URL: http://www.msyrsa.blogg.se
Postat av: binta

Yrsa: ja min valborg var helt underbar :) tack så mycket såg du dom på bilddagboken med?

2008-05-02 @ 14:31:22
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Aida

Tack binta för ni tog hand om mig!!hah vilken valborg!!

2008-05-02 @ 15:20:19
Postat av: Anonym

helt vacker du är :)

2008-05-02 @ 16:16:38
Postat av: Binta

Aida: haha dte e lugnt hayati, huvudsaken va ju att du skulle komma hem så du fick vila :)
Anonyma: Tack

2008-05-02 @ 18:33:34
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Ninni

hur färgar du ditt hår? har själv svart hår och vill ha en annan färg på håret som du . Hur gör man hjälp. MVH Ninni

2008-05-02 @ 20:16:45
Postat av: binta

Ninni: Hej jag gör det oftast själv det är inte så svårt lägg bara i lite slingor eller lättast är nog att du går till en frisör jag har ju inte svart hår utan ganska röd brunt & då är det lite lättare- men gå till en frisör :)

2008-05-02 @ 22:50:10
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: MaryAlice

ÅÅ ass söt jacka vart har du köpt den ?=D

2008-05-04 @ 20:59:42
URL: http://maryaliiice.blogg.se
Postat av: Alexandra

Härlig dag :)
Ha en fin kväll!

2008-05-04 @ 22:37:43
URL: http://tiominuter.blogg.se
Postat av: Binta

MaryAlice: taack så jätte mycket kommer inte ihåg men jag tror de va gina :)
Alexandra: jaa det vare absolut tack så mycket :)

2008-05-05 @ 08:58:48
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0