Frustrerad!

Okej nu är det bara två dagar kvar tills min studentskiva som är på tisdag på GöteborgsNation i Uppsala.
Jag är jätte irriterad & frustrerad över att jag inte har hittat något att ta på mig än, det finns inga fina kläder i Uppsala, jag lovar det som väl är fint har typ halva stan & värst är det nästan med det som man köper på Gina Tricot för där springer ju alla Fjortisar så fort dom fått barnbidraget och köper allt som finns i hela affären, Det är Jätte irriterande för har en liten fjortis en fin sak så kommer hela gänget med samma fast i olika färger dagen efter på stan...!! Och helt plötsligt klassas inte plaggen som fina utan "vanliga"....irriterande!

Nåja jag var ju i sthlm förra helgen festade med mina farbröder och släktingar, åkte mest för att kanske hitta någon fin klänning eller något som man kan ha på skivan på tisdag, men allvarligt talat så är sthlm värre, ja hittade inte ett SKIT!! alla klänningar som finns är med en massa äckliga mönster eller blommor å skit på, inte för att det inte är fint, utan för att jag vill inte ha SÅNT trams på mig på skivan & det är slappa tyger och allt ska gå ända ner till knäna..fuck, det är verkligen frustrerande det här...ska kolla idag med min syrras kompis om hennes klänning kankse passar mig eller om jag ens gillar den, jag e petig så jag tror inte den kommer att duga!!!

Jag sväär alltså om detta inte löser sig innan måndag så kommer jag fan gå dit Naken!! Jag Bangar Inte Iallafall!

Kommentarer
Postat av: Guppy

Av det man sett på bilder av dig, så har du ju massa skitsnygga kläder!
Bara att använda fantasin och mixa lite så blir det säkert skitsnyggt :D
Och med den starka personlighet du uppenbarligen har, så spelar det nog mindre roll vad du har på dig, haha :)

2008-05-04 @ 10:59:08
URL: http://guppyfisk.bloggagratis.se
Postat av: Tonårsdotter

Guppy: ja du kanske har rätt men allt jag har har jag ju haft på mig tidigare på skivan vill man ju vara speciellt lixom och ha något man aldirg använt förut, det är lixom där skon klämmer :) hahah

2008-05-04 @ 11:21:44
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Synd att du inte har samma storlek som mig för jag har värsta fina klänningen...! Nåja, ang. dina stora problem. I-landproblem! ;-)

2008-05-04 @ 16:30:50
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

Mamma:haha tönt du har inte alls fina klänningar, eller jo kankse för tanter ;)

2008-05-05 @ 09:03:12
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0