En Betydelsefull vän!

Jag har pratat med en mycket betydelsefull tjej som jag inte pratat med på väldigt länge. Jag har saknat henne nått så fruktansvärt mycket & hon är alltid en hjälpande hand. Hon är den som inte alltid håller med, men hon lyssnar & förstår & när jag behöver henne vid min sida har hon alltid funnits där för mig. När det vart "problem" har hon stått vid min sida, i stenhagen & i gottsunda & jag likaså vid hennes för våra liv är mycket identiska trotts åldersskillnaden. Jag erkänner älskling jag har varit dum som inte hört av mig mer, men nu vet du ochså varför, mer kan vi ta snart när jag ska ringa dig. För jag måste ringa dig innan klockan 8 & det gör jag med glädje så tårarna sprutar! Ååååh gud vad jag saknar dig hjärtat mitt, om du bara visste vad du betydde för mig, du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida oavsett vad som händer. Vänskap rostar aldrig! Alla våra missions & knas, men endå det är bara roliga minnen vi har tillsammas som BARA du och jag delar. Min kära vän var lite orolig över att vi hade förändrats så mycket att vi kanske inte skulle stå varandra lika nära, men nej hjärtat du kommer alltid att känna till mina vaga punkter & mina bästa sidor, jag är precis som förut, fast lite mer sliten & fulare kankse ;-) När jag säger detta säger jag det inte bara från mig & det vet du : Vi alla, hela uppsala saknar dig, lääängtar så tills du kommer..Och när du kommer hem ska jag stå på tröskeln & välkomna dig med öppna armar & om du så vill ska jag ta emot dig i mitt egna hem..du vet, dit du alltid är välkommen. I mitt hjärta har du alltid en plats & i mitt hem, som jag sa du är alltid välkommen.
Kommer du ihåg bråken som var innan du åkte & vad vi sa..?!: Du & Jag mot världen lillasyster!
Nää, nu måste jag ringa innan det blir för sent!
Jag Älskar dig H.A!!
image97


Kommentarer
Postat av: Hareg Amanuel

asså shiit vad sööt , jag borde också ha ringt dig . Fan om inte nu så har du endå ställt upp för mig skit mkt vilken tid på dygnet alltid där när jag behöver dig och det är jag evig tacksam föör .... Jag hoppas att saker är desamma när jag kommer tillbaka för du är bäst och våra minnen är dunder och det är så jag vill att det ska förblii... jag kommer alltid att känna samma sak för dig .. jag älskar dig storasyster

DU OCH JAG MOT VÄRLDEN

2008-05-15 @ 11:26:37
Postat av: Binta

Hareg Amanuel: Jaa sötnos så klart allt kommer att vara det samma hayati! Ja & jag älskar dig lillasyster! Du & Jag Mot Världen!!! :D

2008-05-15 @ 17:17:00
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0