Blue Hill Dance Award 2008

Nästa Lördag är det danstävling i stockholm i solna, vi har stor chans, men konkurensen är hård. Hoppas vi kammar hem segern & önska mig lyckaTill!! Den 12 Juni är det Dancehall Queen 2008 i Stockholm som min farbror håller i, jag får INTE ställa upp i den tävlingen för honom eftersom det är mycket "dutty wine" & skaka på rumpan i minimala kläder, men jag ska försöka övertala honom för med tanka på vad första och andra priset var förra året då jag var där 2007 så MÅÅÅÅSTE jag ställa upp, men vi får se..kmr bli skit ledsen annars. Dumma Farbror Pa - hahaha. Ja sen var det ju SM i hip hop/Street i Stockholm på hovet den 7-8 Juni förra året tävlade jag bara par(två tycken) med Vendela & då van vi :D (det var min allra första hiphop tävling) men i år så ska jag även tävla singel (ensam) & det är sååå jävla läskigt! har bara tävlat singel en gång förut tävlade mot 60 stycken, åkte ut i semifinal & kom bara på 7:e plats, men jag är nöjd fick en prick oxå. (har man två prickar går man upp en grad) Denna tävling var inte för så längesen heller det var för ca en månad sen;)
image98
Jag som tar upp benet i dörr springan!
image99
Jag & Aida står på huvet
image100
Gruppen- när vi vann Hederspriet i gottsunda!
image101
Jag på SM i sandviken 2007
image102
Jag & Vendela i Söderhamn!
image103
Uppvisning i GUC (min skola)



Kommentarer
Postat av: jonna

lycka till med alla tävlingar då binta;D de går nog skitbra:)

2008-05-18 @ 22:55:32
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: Binta

Jaa tack så mycket gumman, hoppas det går bra iaf ;)

2008-05-18 @ 22:58:27
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Aida

Binta jag fett laddad!!Har komit på flera stycken steg när det gäller danchall!!

2008-05-19 @ 02:10:16
URL: http://Nalukenge.webblogg.se
Postat av: Binta

Aida. aaa det låter nice ;) hahaha

2008-05-19 @ 13:43:53
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0