ÅRETS FETASTE FEST! - be there!

Ni vet dancehall queen tävlingen som jag pratade om tidigare, den som min farbror skulle anordnar i år igen ska alltså äga rum den 12 juni på en clubb som heter chaplins i sthlm och ligger vid Hötorget. Ja alltså jag VILL ställa upp, måste inte vinna men jag vill så jätte gärna ställa upp i denna tävling, det skulle vara så kul att få göra det, men jag får inte för honom. Jag kan förstår det samtidigt som jag så gärna vill. Jag kanske ska göra det endå!
Här är affischen som Emma, min farbrors fru skickade till mig. Åååh jag Måste ställa upp!

image142

Kommentarer
Postat av: The Hanson Sisters

Ställ up ändå va fan!

2008-05-26 @ 17:55:46
URL: http://hansonsisters@hotmail,com
Postat av: Binta

The Hanson Sisters: jaa jo jag vet har funderat på att göra det! men asså om du skulle se min farbror så skulle du förstå vrf ja inte vill..asså får panik vet ej hur ja ska göra =/

2008-05-26 @ 18:01:18
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Sessen

Give him the puppy eyes and a (a)face
skkjj;P

2008-05-26 @ 19:01:46
Postat av: vendela

Påminn mig sen gullet så drar vi dit tsm! puss! // Vendela

2008-05-26 @ 19:56:23
Postat av: Binta

Sessen: hahaha jaa sessen men du vet hur farbröder är, så där äckligt överbeskyddande:P vad skulel din pappa själv sagt om du skulle göra dutty wine framför honom 8på riktigt) hahaha vi ska röja sthlm den kvällen baby

Vendela: haha aa om jag komemr ihåg, men du är välkommen att haka på jag ska dit med Sessen med :)

2008-05-26 @ 23:44:53
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Annette Keita

jackorna e sjukt snygga :) hehe
men vet inte om de känns onödigt att köpa en nu när sommaren e pvg? ! hehe e dom jätte tunna lr ? :)

2008-05-26 @ 23:50:11
URL: http://annettek.blogg.se
Postat av: Annette Keita

då kanske jag ska sattsa på en då ? !:) hehe får la se.. snygga e dom iaf

2008-05-26 @ 23:58:18
URL: http://annettek.blogg.se
Postat av: Sessen

Binta: Jojo jag förstår dig gumman. Men det kommer att bli kul o dra ner dit o kolla hur duktiga konkurenterna är.Och AFTERPARTYT!!
;D

Vi ska vända sthlm upp o ned vafan ;D Vendela, mona och aida ni MÅSTE med då

Älskling min farsa skulle göra dutty wine av MIG bokstavligen.
Pojkvännen Damion sa ju ingenting till mig om att hans dansgrupp CRIME SQUAD skulle uppträda, men det ska bli as kul o se ;D Skillz med.

12JUNI

2008-05-27 @ 10:10:02
Postat av: Emma (farbrors fru)

Hej stumpan! Om du ens vill tänka tanken på att få vara med måste du nog börja "smörja" din farbror redan nu ;) hehe..(ett tips bara).
Kolla in din FB har skickat en video till dig, hon e ju den bästa, du vet vad jag menar när du tittar.
Älskar dig gumman. Puss Puss , ses snart...

2008-05-27 @ 10:29:49
Postat av: JONNA

haha va roliga ni är "min pappa skulle göra dutty wine av mig bokstavligen" bra beskrivet där.....

allvarligt till och med jag förstår honom, skulle inte vilja se min dotter eller brorsdotter stå å göra dutty wine inför typ hundratals människor fan:P

men ni kommer säkert ha skitkul ändå!! du skulle passa i den tävlingen binta tror du skulle ha stor chans!!;D skulle också vilja se alla skillade brudar shaka asset och allt va dom nu kan shejka som jag inte ens visste att man kunde shejka:P....

2008-05-27 @ 16:24:20
URL: http://jonnaas.blogg.se
Postat av: Binta

Sessen: ahh men då vet du att min farbror komme "dytty wina" mig in i en källare,låsa och slängabort nyckeln...eller ännu bättre han kmr hänga den runt sin hals och INGEN då menar ja verkligen INGEN kommer kunna kma åt den, eller se mig igen, Im gone - so far away!!

Emma: Jaa jag vet men alltså kan inte du snacka med honom, säg att jag bara ska latcha och inte göra "värsta" grejerna, snälla han lyssnar nog mer på dig, ah jag såg videon hon är LÄTT min IDOOOL, ska visa mina läsare vem ja vill bli som när ja blir stor, ska lägg upp videon här..puss älskar dig gelet mycket med :)(h)

2008-05-27 @ 19:54:49
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0