..!!

Igår på dagen var jag i stan hela dagen. Träffade mamma först på polishuset för att vi skulle fixa ett nytt pass (äntligen) eftersom att mitt blev stulet. sedan så var jag och mamma och lunchade, det blev max, var inte så hungrig men tryckte i mig burgaren iallafall. Sedan så skulle mamma dra tillbaka till jobbet och jag skulle träffa min kusin mathilde för att sedan gå på stan en stund. Vi gick runt där i flera timmar med mathildes lillasyster och mamma och vi hade jätte roligt.

shoppade en jätte snygga hängsel shorts, bild kommer inte upp senare. Pratade med rone med och jag ska få biljetterna till summerjam på måndag, kanske tisdag. Efter att ha varit på stan från 20 i 12 till kl 5 så mötte jag mamma, morfar,syster 6 lillebror utanför mammas jobb. Vi åkte till gränby C och storhandlade och åt mat. det blev lite storhandling med en massa grejer hem till min lägenhet med.

Sedan så skulle vi åka hem till ludmilla som är Linnea göllers mamma. Linnea den unga 14åringen som tog livet av sig i nybygård. jag var jätte ledsen under helatiden och kände att jag bara ville stor böla, men jag höll mig ganska bra iallafall. det var sorligt att vara där och se hennes bilder och hennes rum som var så levande, det känndes lixom som att hon fortfarande bodde där. Och det var så himla skönt att få reda på lite mer bakgrund till allt, det har hjälpt mig, eftersom att jag var på platsen strax efter att hon dog. jag, min syster och hennes kompisar.

Jag har tyckt att det varit obehagligt att hoppa av bussen där det hände och eftersom att jag är väldigt mörkrädd så har jag i princip tvingat khaled och min syster att alltid möta mig vid busshållsplatsen, sedan det hände. men efter igår så tror jag faktiskt inte att jag kommer att vara rädd mer, åtminstonde inte för att någon dött där. Jag är inte längre rädd för dom so är döda utan för dom som lever och kan skada mig, t.e.x. våldtäcksmän. jag hoppas Linnéa vakar över mig när jag går på den långa vägen nästa gång.  R.I.P. Linnéa Möller 31/5-08 ..Kraam på er alla =)

Läs mer här i mammas inlägg om linnéa!!


Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Jag uppskattade mycket att ni kom!

2008-07-07 @ 23:38:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24453

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0