Midsommar.

Sorry att jag inte uppdaterat min blogg på väldigt länge, ni får skylla på mamma som inte velat ge mig några minuter vid datan. Och tro mig inte ens tio minuter..så snål är hon ..

Hur som helst. Midsommar var igår och jag hade så jävla roligt igår vilket jag inte haft på länge.
Vi var i Sannas mammas lkägenhet i storvreta och festade och hade det allmänt trevligt. Det var inte för mycket folk och inte för lite, inga sura och tråkiga bara roliga och glada. Mycket dans blev det speciellt för mig och mathilde, men dom flesta dansade lite iaf. Jasser & saed battlade mot mig och mathilde...klart vi vann, vi e ju lixom bäst :)

Sen åkte vi alla in till stan och gick in på people en halvtimme innan dom stängde innan vi tog en taxi hem. Sanna försvann någonstans, vet inte om hon drog till öregrund, till sin lägenhet eller tillbaka till hennes mammas lägenhet, borta var hon iaf och vägrade svara på mobilen gjorde hon oxå. ska ringa henne snart. Bilder kommer snart upp, pallar ej lägg in dom nu för mamam står och flåsar mig i nacken och är allmänt irriterande bara :) kraam på er alla

Kommentarer
Postat av: Sanna-Therésia

Haha jadu älskling jag åkte till öregrund, busig som jag är..

2008-06-23 @ 00:22:53
URL: http://sannatheresia.blogg.se/
Postat av: mathilde

dumma sanna, lämna oss bara sådär hahahahhaha !

2008-06-24 @ 01:48:33
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: mathilde

hahaha sanna bara lämna oss "!!

2008-06-24 @ 01:49:06
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0