Ingen sover mer än min man!

Nu är kl kvart över 4 & Khaled har inte vaknat än =/
Han sover som en stock och vi gick inte ens och la oss sent igår, vi somnade direkt vi kom hem vid 2 tiden.
Jag vaknade för flera timmar sen och jag har försökt att väcka honom, flera gånger. Men han vägrar vakna.
Jag puttar, pratar och tänder lampan, allt för att han ska vakna. men han vänder sig bara om till andra sidan, drar täcket över huvudet och somnar om..eller vidare för ibland så lyckas jag väcka honom lite. Eller jag lyckas iallafall få honm att prata med mig, fast han är nog ganska omedveten om det själv, alltså att han pratat med mig. det är typ prat i sömnen. Undrar vad älkslingen har för planer för oss idag, han har pratat hela helgen om att vi ska hitta på något kul på måndag, så vi får väll se vad det blir, återkommer lite senare. kram på er =)


Kommentarer
Postat av: JONNA

ååååååh hahahah binta du anar inte hur glad det här inlägget gjorde mej!! hahaha att de faktiskt är så att de finns killar/människor som sover sådär länge och är omöjliga och väcka, och att de inte är fel på mej;)

2008-06-30 @ 19:03:50
Postat av: Binta

hahah ja nu är du inte ensam om det iallafall :) hgahaha

2008-07-01 @ 00:11:31
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0