Grattis mitt lilla troll!

Ja må hon leva,
ja må hon leva,
ja må hon leva uti hundrade år.
Javisst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år.

Ett fyrfaldigt leve för Binta frida kornelia,
hon lever hurra hurra hurra HURRAAAA!!!


Grattis min älskade älskade lilla kusin kornelia som fyller 3år idag.
Hon är världens bästa Nelia, tro mig hon är. Som ni ser så heter hon inte bara Kornelia utan: Binta Frida kornelia.
Som ni då ser så har vi samma namn, japp det har vi. Hon är döpt efter mig och det säger jag högt med stolthet.

Ska gå och byta om nu för snart bär det av mot stockholm där hon bor med pappa (min morbror) mamma storebror och "farbror" Ibbe. Jag har köpt jätte fina presenter till henne tog timmar att hitta något faktiskt, men hon är speciellt så det är hon LÄTT värd. Åh har saknat henne jätte mycket =). Nej nu måste jag fixa mig och slå in Presenterna, Peace Out!

Kornelia med godispåsen


Khaled & Kornelia


Kornelia & Halva Storebror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0