Dancehall Queen Contest

Snart bär det av till sthlm, om bara några timmar så sitter jag på tåget på väg hem till farmor.
Ikväll är det Dancehall Queen Contest i sthlm som min farbror arrangerar så vi ska dit och roa oss. Det kommer att bli jätte roligt och mycket folk kommer nog att komma. Tjejerna ska oxå dit och Samson & Khaled shiet vade roligt vi kommer att ha. Det ska vara på Chapplins en klubb vid Hö torget - för er som e sugna på att komma

Vill så gärna ställa upp i tävlingen, men som dom flesta redan vet så fick inte jag det för min farbror och det skrev jag om HÄR. Synd tycker jag för jag VET att jag har en välldgit stor chans att vinna. Förra året så var det dom två tjejerna som kunde stå på huvudet som kom vidare till final, den ena av dessa två tjejer kunde bara stå på huvet när hon lutade sig mot väggen. Dom två tjejerna som gick till final förra året kunde även hoppa ner i splitt eller spagat(DRAMATISKT).

Jag kan stå på huvudet och shaka utan att luta mig mot väggen, jag kan hoppa ner i spagat dramatiskt. Man tar bara tag i benet uppe i luften, sedan så hoppar man runt sig själv ett varv innan man hoppar ner i spagat och gör en "dutty wine".
Shiet vad jag vill tävla och GUH va jag vill vinna... tänk dig biljetter till SUMMERJAM men hotell och allt står på spel!!
Aja ska gå och klä på mig nu, skiter i ska göra mitt bästa inför ikväll....jag lovar jag ska KRIGA!!
None


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Varsågod, varsågod.



Oooh, den där danstävlingen lät ju inte LITE kul alltså! :)

2008-06-12 @ 13:35:29
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0