Dålig dag!

Vaknade för inte så längesen, har precis ätit frukost och ska snart klä på mig. ska tillbaka till uppsala idag efter sverige matchen. Har fortfarande inte smält att jag vann hela tävlingen. det har lixom inte gått in i huvet än, men dte kommer.

Jag är på skit dåligt humör för en av mina fin finaste naglar har gått av..helt å hållet, dom som jag hade fixat så fint.
jag är verkligen jätte irriterad, brukar alltid ha långa naglar..men när en går av så har jag lust att klippa av alla och vänta tills dom växer ut igen. åååh asså det är verkligen verkligen irriterande!

Farbror är på jobbet, emma ligger och sover och khaled kollar på tv:n Och jag är skiit sugen på gröt.
mums vad gott det skulle vara med mannagryns gröt nu, det är lixom bland det bästa jag vet yummie.!!
Okej har inte bestämt om jag ska åka till SummerJam eller om jag ska sälja biljetten..hmm vi får se hur det blir  med det.

Kollade på en jätte bra film nyss med Khaled som heter annapolis, alltså ni vet stället i USA. det roliga med det var att khaled trodde att filmen hette Anna Polis, hahhahahahahhh lite kul så där om man vet vad som sas exakt. är på dåligt humör så det blir ingen bra blogg direkt. aja peace out ska kolla på tv:n och sorry för ett ur uselt inlägg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0