Zumbas- me love

Har dansat hela dagen men min kära dansgrupp.
Hoppas på ett stort uppträdande innom en snar framtid... men vi får se hur det går. Nåja en massa ideer, korreografier & låtar är på gång, kul kul! i morgon ska vi dansa änu mera mot kvällen och det ser jag verkligen framemot. men först ska jag ut i bushen och åka 4hjuling med mamma, lillebror och syster. ska bli intressant, drömmern vore ju att se mamma åka- hahha garvar av bara tanken.

Har lagt in en video här och det är en liten kort presentation om var å en i dansgruppen och en massa bilder på oss tillsammans. Filmen/bilderna och låtern gick inte ihop så bra eftersom att låten tar slut före, det var helt enkelt en miss osm gjordes, men håll ut!! för vi får nöja oss med det tills vidare, en ny är faktiskt redan på gång. weewee på er alla tusen läsare som jag har..*not*

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, en fråga bara.. är det du som har gjort den här videon haha?

2008-07-10 @ 01:12:09
Postat av: Fredricas Modeblogg

Tack för din kommentar. Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2008-07-10 @ 11:22:08
URL: http://fredriiica.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-mini-goodiebag.html#comment



Goodiebag tävling hos mig, vinster till ett värde av 2000:- - 3000:-

2008-07-10 @ 13:02:10
Postat av: malin

tack :D jag vet, så jäkla söt :D

2008-07-10 @ 16:08:35
URL: http://msel.blogg.se/
Postat av: Binta

Heej!

Hehe, skumt. Du och jag har samma namn :D och tydligen samma ursprung också ;)

Jag tycker verkligen om din blogg, den är väldigt inspirerande!

Jag undrar bara hur länge du har tränat dans? Och vilka stilar? I luuuv dancin' :)

2008-07-17 @ 00:53:53
URL: http://biiinta.blogg.se/
Postat av: Mona

Binta ta bort den här videon! Asså den e bara pinsam för mej.. för att folk kmr att tro att jag har tävlat å inte vunnit.. fast du å alla andra vet mkt väl att jag inte tävlat singel lr par.. å jag har inte haft planer på att göra de heller.. så vad e meningen då med att skriva att jag inte vunnit ngt.. :S Anyways Peace in da middle east!



Nästa gång när jag ser denna sida vill jag att den e väck..

2008-11-05 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0