Kiara, Kenzo, Khaled & Binta!!

Välkommen hem igen Kiara med familj.
Hem ljuva hem antar jag att kiara tänkte när hon steg ur bilen och rusade in i vårat hem hos mamma igen. Jag tror nog att vi alla saknat henne lika mycket som hon saknat oss och man ser verkligen på henne att hon trivs här, hon ser redan mycket piggare och gladare ut har både jag och Khaled konstanterat. Det blev hur som helst en massa söta valpar men endast 1 kille som jag och Khaled behåller och han fick sitt namn idag och han heter Kenzo, fint vah ?! Kiara & kenzo det kommer passa bra. Dom har fått ett alderless eget rum, jätte fint. Vi har stängt av en liten del endast för valparna eftersom att dom endå inte kan gå så bra dom lixom kryper sig fram. så det blir en massa plats för Kiara om hon vill gå undan och vara för sig själv.

Idag har jag varit hemma hos Kidjha under hela dagen fram mot kvällen var jag med Khaled och alla hans kompisar och spelade fotboll, vem som vann har vi inte riktigt komigt fram till eftersom att det blev en massa tjaffs om regler osv... Men enligt mig så vann vi oavsett om jag inte fick röra bollen särskillt ofta. Jag spelade ju lixom bara med killar och alla kan iallafall skjuta på en boll vilket jag inte kan, lite hårdhänta var dom med och en härligt boll i huvudet fick jag också, kul var det iallafall.

imorgon drar jag till stockholm med mina systrar för att hälsa på en mycket nära vän till oss. det ska bli så under dunderbart roligt och trevligt. Vi ska åka ut med båten på någon liten ö och käka en massa gott, blir inte borta så länge utan kommer hem under förmiddagen och vi åker väldigt tidigt på morgonen, inte för att jag vet hur jag ska orka vakna med tanke på vad klockan är nu, men jag får väll kriga mig upp. Aja ska sova gott nu med mina älsklingar, ska pussa & Krama på Khaled riktigt mycket nu för det har jag knappt gjort på hela dagen. Kram och godnatt på er :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Katta

Var inte Kiara bara runt ett år?

2008-07-25 @ 19:01:05
Postat av: Tonårsmorsa

Katta: Nej, hon är ett och ett halvt år nu! / Från en stolt mormorsmor! ;-)

2008-07-25 @ 20:09:10
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0