min dag bara...

Tisdag, dunder dag. Fösta var jag hemma under hela dagen och latade mig. sedan så gick jag hem till Paulina med Becca. Vi satt hemma hos paulina ett par timmar och pratade en massa och drack sedan så mötte vi sofia på stan. Vi skulle gått till o******* men vi gick till Terassen och fortsatte dricka lite grann där. Vi träffade även sara och bella, vilket var trevligt för vi alla har inte setts på jätte länge.

Efter det så åkte vi taxi till nyby på typ fest, det var oxå helt okej. Höll på att få flipp på en viss psykande människa bara. efter en lång stund så började vi att röra oss hem, jag och sofia gick hem till mig och becca skulle till stan men pallade ej gå hela vägen så den idijuten liftade, bra att boyen sa ifrån. så fort vi kom hem till mig så attakerade sofia mammas kända potatis sallad med kärlek, hon Älskar den. sen gick vi och la oss bara :) bless<3

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: becca!

hahahhaha!

asso sofia o' den där jävla potatis salladen, är den såå god alltso? då måste jag ju smaka den!

jag hade skitkul med er igår! <3

2008-07-16 @ 21:15:20
URL: http://bexita.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej hej,



en helt annan grej jag håller på att rekrytera medlemmar till gratisbio.se, e du med där? Man gör olika saker för att få poäng typ skrive rupp sig på nyhetsbrev, eller om du köper något får du rabatt i form av poäng sen kan det bytas ut mot biobiljetter eller presentkort?



Här kommer länken, kolla in om du är intresserad:



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=3146



(och man får såklart poäng av att rekrytera nya medlemmar ;)

2008-07-17 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0