Se & Njut!

Idag har Jag Rebecca, Khaled, Isa & Mabou grillat brända korvar & Machmallows,Gott gott så nu är vi mätta och belåtna. Rebecca är som sagt här och vi har haft lite roligt på min bak sida, resultatet ser ni i filmerna på bloggen - haha
Vi har inte gjort så mycket slappat och tagit det lugnt mest. lekt med valparna en hel del och bara tittat på dom för dom är ju såå söta. maher var förbi här en snabbis och hälsade på med å tittade på valparna sedan så åkte han iväg med sina kompisar. Nu har khaled precis gått ut för att möta sin kusin och Negin ringde precis mig och ville att jag och becca skulle komma ut till "bänken" så det blir väll att vi sitter där och snackar lite skit en liten stund. Senare ikväll blir det film, någon krigsfilm i somalia som khaled ville kolla på men den verkar hur som helst bra. Vi får se om becca sover över eller om hon åker hem och imorgon blir det bad & dubbel dejt med Don Omar & Dj Khaled, mys pys.

Imorgon kommer min älskadeÄlskade kusin Mathilde hem, har saknat henne som fan och dte har kännts helt tomt utan henne (ingen som bombar mig med sms längre=/ ) men imorogn kommer hon så då åker jag antagligen hem till henne en sväng efter bad å allt. hur som helst en skön och härlig dag har det lätt varit, lite små tjaffs och mycket retandes med varandra men det ingår ;) det är det som gör det roligt..eller hur becca :D !! Nu ska jag och Rebecca ut så hörs vi senare eller imorgon.

-Bless

Grillning på hög nivå;)


Khaled älskar korv (icke gris)


Mumsss!!







Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahha sjuka ni e :P

2008-08-04 @ 00:28:04
URL: http://luckycharms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0