Poolpartyn & grillning

har badat i poolen och solat heladagen idag, men nu har det blivit målnigt så nu ska vi börja grilla på baksidan. det ska bli trevligt och gott. En massa god mat, sallad & efterrätt. Jag och jimmy ska dricka en massa cider och de som vi köpte igår med, så vi får se om man pallar festa vidare senare lite senare. ska nog träffa Becca ikväll oxå.:)

Imorgon bitta bär det av mot fyruvik med hela familjen. det ska ochså bli trevligt och kul att äntligen få komma bort lite, speciellt med familjen efter som att mamma bara ska ha en veckas semester i sommar, för i höst åker vi flera veckor till Gambia i stället. Nåja idag har allting varit bra hittills, saknar dock Kiara men ska hälsa på henne nån gång i veckan.

Idag när jag satt ute på våran altan och rökte så kom Jimmy, bar upp mig och kastade in mig i poolen. Shiet vad blöt och irriterande det var, jag som INTE pallar torka,föna, fläta och platta håret IGEN..=/. Jag tog iallafall ut ilskan på Jai som precis hade vaknat (vid kl3) och kastade in henne i poolen & Jimmy åkte i tillsammans med mig, försökte även att få i helene hahahhha det var så kul men hon stretade emot för mycket och jag hade inga krafter kvar. Nä nu ska jag skära sallad sen ska vi grilla :)

Dagens Roliga :
Mabou: jag önskar att vi hade något att dricka här i poolen
Jag: vadå dricka något?
Jag: tror du att det här är något pool party eller?
Mabou: aaa kanske det (
svarar han tillbaka helt kaxigt)
HAHAHHAHAHAHAHA ROLIG 6 ÅRING.



Jimmy kastar in mig i poolen..:


 



Jimmy lyckades kasta i mig i poolen:

Kommentarer
Postat av: Malin

asså ? hrm :( dom säger att det gör skiiiiiiiiiit ont iaf :| får se hur det slutar =D kanske får jag ta med mig rakhyvel ändå ;)



ta hand om dig !



Love, M <3

2008-07-12 @ 18:53:19
URL: http://malinhere.blogg.se/
Postat av: binta

jaa asså det gör skiit ont... haha

jaa ta med dig en rakhyvel för säkerhetsskull, inte nog med att det gör ont utan det funkar inte så bra som man tror.hihih!

ja tack det samma love love love

2008-07-12 @ 19:58:35
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0