Underbart.

Underbar dag igår ,Jag och Khaled solade sönder oss och badade i våran pool, fett nice var det.
Vi år as god mat och somnade framför tv:n det var nice. Snart kommer Mohammed och vi alla sticker iväg till Fjällnora Becca & tjejerna är redan där så det kommer bli dunder. Mamma ligger och sover vilket chockar mig, hon är den som brukar vara vaken innan tuppen, men nu ligger hon och sover....hon kankse har blivigt sjuk..?! :s Mabou min lilla prins kommer hem idag, ni vet min lillebror, världens smartaste 6 åring. Har saknat honnom som in i h*lvete för han har varit hos sin pappa i två veckor. shiet idag blir det liv i huset Det ska bli trevligt. Mitt liv är så Jäcla bra just nu, ni fattar inte mår toppen och allt är helt underbart (speciellt vädret). Mamma får fan ta å vakna nu asså. Min familj är bäst :D
bye bye suckers!

fv. Khaled, Isatou,Binta, Mabou,Mamma,Tobbe,Linda,Robin,Jainaba,Morfar.
Bilden är tagen när hela familjen var på Grönalund, bästaste dagen ja lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0