Underbart med sol!

Det krävs inte mycket för att en dag som denna ska bli bra.
Har legat och stekt mig i oliv olja idag. Man måste ju alvarligt talat passa på medans solen är framme.
Upptäckte även att jag har solmärken från bikini överdelen kvar sedan jag kom hem fårn Gambia, jobbigt för nu måste jag verkligen sola bort dom. det blir inte lika snyggt annars. Hoppas självklart på lika fint bättre väder i morogn så jag kan lägga mig och Schteeka ännu mer.  badade i den härliga poolen ganska mycket med lill brorsan & jimmy, trevligt trevligt.

Åkte förbi min lägenhet en snabbis med bilen för att hämta upp lite kläder hemma hos mig. Gränby c blev det oxå eftersom att mamma behövde handla lite  Mycket mat och annat skit. Systemet blev det oxå och lite spö regn på vägen hem. 2 filmer blev det med. "Step up 2 the street" & "The ring 2". Helt okej faktiskt. Steffie kom hem till mig ett tag med, vi snackade lite och sedan så for hon hem. Nu ska jag gå och lägag mig.. hoppas bara på att det är soligt och fint väder imorogn så att jag kan få bli lite extra glad så.... God Natt mina tusen läsare. Bless<3
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du varje dag, på ett undefär

2008-07-13 @ 04:19:50
Postat av: Binta

jaa du, kanske 3 eller 4 st ;)

2008-07-15 @ 02:54:48
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0