Jag älskar dig!

Jag älskar dig Jag älskar dig jag älskar dig, bästaste låten någonsin!


Kommentarer
Postat av: Apiyo

Hej :)

Först måste jag bara säga att din

blogg är jätte kul att läsa.

& låten är jättefin :)



Hörde den för lääänge sen

men visste inte vem det

var som sjöng den.



Tack för att du la upp den



Bless!

2008-07-18 @ 10:46:05
Postat av: Lisa

hej stumpan!

hahaha, a den är galen den där filmen.

Du kan vi inte styra nån utgång snart, jag saknar dig :) Puss!

2008-07-18 @ 12:14:39
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: binta

Apiyo: hej gumman, åh tack så jätte mycket. nej jag har letat efter den as länge på youtube :P hihi puss

2008-07-18 @ 15:46:37
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: melinda

oohh den här låten har ja letat efter ett bra tag. så skön, den går raakt in i hjärtat!

btw, din blog e sjuuukt bra. keep it up ;)

2008-07-19 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0