TRASIG MOBIL!!!

Min mobil är trasig och hur många jag än säger det till (som frågar) så verkar det inte gå in.
Jag kan inte svara på alla samtal, mina knappar är "sega" och därför får man ring mig två gånger,  kan ju hända att ja inte hör eller av någon annan orsak inte svarar. men nu vet ni det min mobil glapar och hur mycket jag än tryckerpå svarar knappen s reagerar inte alltid min mobil. Jag kan inte skriva sms eller svara på sms heller, så sluta skriv frågor för ni blir irriterade på att jag inte svarar och jag blir frustrerad över att inte kunna svara. Jag får inte heller alla sms jag har fått flera frågor som: varför svarar du inte på mitt sms? men grejen är den att jag inte har fått något sms. vissa säger till och med att dom fått leverans raport, fast det inte har kommit fram till mig. så nu vet ni, ni som skrivigt sms till mig.

Marry x-mas


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit Binta! du skulle åka till Thailand, det finns halsdukar, jackor och byxor i reggeafärger! Asså de skulle vara ditt paradis här! Dansa på LILL BII så hörs och ses vi i UPPSALA, k i s s k i s s

2008-12-23 @ 17:35:58
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0