R.I.P <3


Nu har ännu ett liv i min närhet släckts. Jag & min syster som inte ens vant oss vid själva tanken att aldrig mer få se hennes pappa igen också försvinner en annan person som står familjen väldigt nära. Det är så hemskt hur något bara kan försvinna så fort, något med så mycket liv, energi & kärlek kan tas ifrån oss så snabbt. Någon som ville leva så mycket men som inte fick den chansen tack vare Cancern. Usch vad jobbigt.

Vi kommer att sakna dig nått så fruktanvärt mycket Helene, du betyder oerhört mycket för oss!
Usch det känns som att man aldrig kommer att få vara riktigt glad, på riktigt. Så fort man  börjar må bättre så kommer det upp något allvarligt som gör att man inte har någon lust att le eller att vara glad. Saknaden är stor och jag hoppas nu att du finner ro. Jag vet att du fått en plats hos gud, jag bara vet det för människor som dig har V.I.P-kortet!

tack för alla fina dagar och år vi fått tillsammans, sommrarna med dig är något jag aldrig någonsin kommer att glömma.

R.I.P. 10/12 - 2008



På bilden : Mamma & Helene!!

-Bless

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag kan inte ens fatta att det är sant...! ♥♥♥

2008-12-10 @ 23:05:20
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: M

Beklagar sorgen!

2008-12-11 @ 22:12:07
Postat av: Lill B

Mamma: neej inte jag heller :'( <3<3<3<3

M: Tack =)

2008-12-12 @ 02:55:01
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja det har varit lite väl mycket i er familj och omkring er på slutet.

Ta hand om varandra.

Kramar till alla från mig.

2008-12-12 @ 22:00:02
Postat av: BumbiiG

Gud vad sorgligt !!! på min födelsedag också :(.

Beklagar sorgen.

2008-12-13 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0