Men ofta det är December, nyss Augusti?!


Tiden går verkligen verkligen fort och det känns som att jag knappt hunnit blinka och vi är redan inne på årets sista månad. Någon har verkligen snabb-spolat hela hösten.Jag kommer inte ens ihåg att löven blivit gula/bruna/röda och helt plötsligt när man tänker efter och tittar ut så finns det ju inte ens några löv. Jag kommer inte ens ihåg när sommaren tog slut är det normalt? Nej! jag brukar alltid minnas sådanna grejer, eller känns det som att jag inte minns det nu bara för att sommaren aldrig tog slut på riktigt för mig?. Ja menar, när man går i skolan då känns den sista sommarlovsdagen verkligen som den absolut sista, som om det aldrig mer kommer bli sommar.

Borde inte då den absolut sista skoldagen kännas som att livet verkligen verklige bärjar nu, på riktigt? Jag har ingen koll på tider, månader, datum eller årstider längre sedan skolan slutade för mig. Allt smälter ihop och för mig var det sommar igår, jag har inte hunnit smälta in heller att det aldrig mer blir skola för mig (som ja e tvungen att gå). Det känns som om jag har haft ett jätte långt lov och att jag kommer att börja igen nästa år, typ tagit ett sabbatsår och hoppat av, eller något i den stilen.


När man går första dagen till skolan efter ett sommarlov det är då man verkligen vet att hösten är på väg, men ser hur allt förändras sakta men säkert i en väldigt långsam takt. Men nu jag har inte hunnit sett ett piss. Det skulle ju kunna bero på att jag sovit bort hela hösten, men endå, jag blir arg för jag ville se löven förändras så att jag också kunde förändras med dom och förbereda mig inför årets sista månader. Vintern & kylan kom som ett slag i ansiktet & helt plötsligt var det snö & nu e det ingen snö. Är våren på väg eller? haha

Aja nu är det December och det är bara att acceptera, det är kallt, ruggit och allmänt odrägligt!
Det är nu man ska ha en baby att kunna värma sig hos. Tur att jag har det iallafall, annars vette fan asså.... mamma skulle ju bli galen om jag klängde på henne helatiden. - Bless

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag brukar läsa din mammas blogg så jag tänkte jag kikar inom här också. Har sett en massa bilder på dig och tyckt du varit himla söt :) Hoppas allt e bra med dig annars!

2008-12-05 @ 18:55:05
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com
Postat av: hej

men shit vart har du köpt dina stövlar? ;D fett grymma ju!

2008-12-05 @ 19:11:44
Postat av: Louise

hej!



Läser din blogg så ofta jag kan, och tycker att du är duktig på det du gör allt från bloggandet till dansandet=)..vad gör du när du inte dansar jobbar du?, har du funderat på o börja plugga snart?



ha d så bra en av dina läsare

2008-12-06 @ 02:15:33
Postat av: Binta

Sofia: hej kul att du läser mammas blogg =)

och tack så jätte mycket å ja det är bara bra tack =)



Hej: jag minns inte riktigt men om du verkligen vill veta kan jag kolla upp det ?!



Louise: Tack så jätte mycket och vad roligt att du läser min blogg ofta och gillar den, det är uppskattat =) Nej du jag gör inte mycket alls utan jag dansar och umgås med mina vänner typ ;) jo jag har funderat på plugg, men vet ej vad än ;) tack dte samma =)

2008-12-13 @ 16:03:59
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0