I will miss you so fucking much!

Efter våran uppvisning på musikenshus för en massa medleåldersmänniskor så traskade Zumbas ner mot stan för att äta på Refifi, en jätte fin & mysig resturang i Uppsala. Vi Beställde det vi var sugna på och slog oss sedan ner vid bordet, åt maten & ja det tog absolut inte mång minuter innan diskutioner gick igång & så är det ju alltid någon som ska höja rösten eller göra om sin röst snäppet otrevligare fast ingen lyssnar mer för det och det hjälper absolut inte på något sätt också var det tjaffs, som vanligt. Vår dansgrupp lär ju vara kända vid det här laget för att tjaffsa så mycket med varandra. När vi är på scenen så presterar vi bra, vi dansar bra ingen människa som kommer utifrån märker av att det är små & stora krig helatiden. men inne i danssalen & tyvärr utanför (dom senaste veckorna) så är det faktiskt så. jobbigt.


Shewit som dansar med oss andra i Zumbas sedan ganska så exakt ett år tillbaka sa då något som berörde mig väldigt mycket. Hon orkar inte,så hon valde att "hoppa av". hon vill dansa just för att hon älskar det så mycket, men hon orkar inte med med det som händer utanför scenen, det ni inte ser med andra ord! Jag kommer att sakna shewit så enormt mycket, men jag förstår henne hon har kämpat, närmare bestämt hållit ut, tänkt frammåt men varit tvungen att fatta ett beslut för här och nu! Jag kommer däremot att kämpa på stänga dörren bakom mig och öppna den som är framför mig, göra det jag älskar.

Det kommer att kännas tomt utan dig shewit & vems axel ska jag lägga min hand på nu när jag tar upp benet?!
En massa ändringar i koreografin (du gör det inte lätt för oss shewit, haha) men du ska iallafall vara med på tävlingen i Januari tack o lov!! Du vet väll att om du nångång skulle ändra dig så är du mer än välkommern tillbaka du behöver inte ens säga till, dyk bara upp på en träning och säg : im back my black bitches, typ nu på fredag kankse? =) Shiet hur ska vi klara oss, inte för att du är den enda i zumbas utan för att just du är du och en som är som du behövs, fast ingen annan bara du. haha. Du hade utvecklats så himla mycket å trotts att vissa saker var svårt så försökte du, kolla bara hur duktig du blivigt sedan vi dansade i Stg wiggle dance crew!. Du e en Original Zumbas babe som alltid kmr finnas i zumbas hjärta. Lycka till med Sången älskling, se you on stadge.

Imorogn har vi som sagt uppvisning på Orange & klockan är mycket, jag hör hur mamma börjar vakna till på övervåningen så dte är nog bäst att jag loggar ut, hareg kommer dessutom hem till mig om ca. en timme & Sofia har deckat på soffan. God natt!


Gaah I miss my baby B <3

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Trist. Ni kanske ska fokusera er på dansen ett tag och inte umgås så mycket på fritiden, så ni hinner tröttna på varann?

2008-12-03 @ 12:30:40
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

Ja jag vet det är jätte trist, jag ska berätta allt för dig sen mamma du kommer ej tro det du hör!

Aaa det va faktiskt en ide/förslag som vi inte har fått tidigare och det enda vi inte har prövat typ.

2008-12-03 @ 15:26:27
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

SMART IDÈ fatou :)

2008-12-03 @ 16:56:20
Postat av: dansare

men på zumbas blogg står inget om shewit?

i alla fall, hoppas ni löser det hela.



bless n love



2008-12-03 @ 22:59:10
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 13:23:33
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

De e sant. Den som skrivit kommentaren om att det inte står något om Shewit på Zumbas sida...

2008-12-04 @ 18:06:46
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

Anonym & Mamma : jag vet och det var en skämmig miss för dom som gjorde bloggen. men nu har hon hoppat av och ska drf inte vara med på sidan endå!!

2008-12-04 @ 19:45:19
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0