Ett telefonsamtal som gjorde dagen!!

Isatou (min lillasyster) skulle ringa min kusin Sap för att se vad hon skulle göra ikväll eftersom hon var sugen på att åka till sthlm och hälsa på henne.

Isatou: nanga def?
Sap: hallå hallå?
Isatou: Sap vad gör du?
Sap: Asså du ringer och driver med mig när jag är i Dubai!
Isatou: Dubai?!!! :O asså jag måste gå!
Klick!!


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FETT KUL HON BAH KASTADE PÅ LUREN I HENNES ÖRA SÅ FORT HON HÖRDE DUBAI. JAG DOG AV GARV ASSÅ HENNES ANSIKTSUTTRYCK DÖDADE!

Sedan så fortsatte samtalen på sms:
Sap: hahahha vad vare du ville säga?
Isatou:Jag tänkte komma till dig idag. hahahahhaha. men vadå hallå när åkte du? :O
Sap: haha okej, jag kom hit igår men jag kommer hem på Måndag men jo då, eller under lovet. =)
Jag kan inte smsa mer för mina pengar går. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0