Det kallar jag en vän!

Jag satt och pratade med en vän alderless nyss som frågade om min mibtelefon var trasig. Jag skrattade och sa ja hur visste du? Min Vän: Jag har MESSAT DIG kanske
Jag: Har du kanske läst min blogg? för jag skrev precis ett inlägg om att den var trasig.
Denna vän svarade då att: Nej din blogg e för människor som VILL känna dig utan att göra de jag behöver inte läsa den för att prata med dig.

Jag fattade direkt vad min vän menade. En vän vet att det är något fel och att jag inte kan svara på sms eller samtal om jag nu inte svarar, i stället för att skriva "arga sms om vrf jag inte svarar" och en vän fortsätter definitivt inte att skriva sms precis som om jag skulle kunna svara. En vän vet när det är något och när det inte är något eftersom en vän känner mig som en vän. Och känner han /hon inte mig på det sättet då är det ignen vän utan en bekant, någon som kankse är rolig att umgås med eller något åt de hållet. För övrigt så ska jag ut och ta mig en deprimerande cigg sedan sova för att kunna vakna upp till den äckliga-päckliga-julaftons-helvets-dagen.




-bless

Kommentarer
Postat av: Anonym

Juste så alla ni som önskade ni visste hur tjockisen här fungerar kan tagga för hennes vänner, VI, är exklusiva och VI är här för att stanna!



//DJ Haiwan

2008-12-23 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0