Pimps´n hoes, var temat =)

Jag vet att det var evigheter sedan jag uppdaterade min blogg, men ni får faktiskt skylla på mamma eftersom det är hon som inte låter mig sitta vid datan. Nu äntligen så ska hon till jobbet imorgon så då har man lite tid kvar till datan, så uppdateringen ska bli bättre. om inte skyll på mamma.

Jag har haft full upp hela veckan med att slita. Har inte haft så mycket tid till att träffa kompisar eller att göra annat. Min vän och kära danspartner Vendela Idun fyllde 17 år för någon vecka sedan men vi har tyvärr inte haft tid att fira henne, så vi gjorde det ilördags. hon hade fest hemma hos sig med Pimps and Hoes tema och roligt kan jag lova er alla att det var, ni som var där, ni vet.!
Jag & Steffi

Vendela

Ebba & Sanna som pimps =)

Tjejer: Blondies vs. brunettiis

Sessen & Mona

Hayat



Min älskliiiing kommer hem idag, åker till arlanda och ska hämta honom snart med morbror =)



-bless!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: blerta

haha sköna ni e gumman =)



2008-08-29 @ 10:02:51
URL: http://blertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0