URF dag 3

Sista dagen på urf 2008, shiet det känns helt skumt. Jag har längtat tills den sista dagen under hela festivalen för dom bästa artisterna kommer då samtidigt som att ja absolut inte vill att den sista dagen ska komma för det betyder att det snart är slut =/ snyft. Skriver lite mer om vad som hänt under dag för dag men det gör jag imorogn eller på måndag för det kommer bli as långt, shiet jag har så mycket roligt att berätta, tror inte ens att jag kommer att få ner hälften i bloggen för jag kommer nog glömma bort en hel del. hur som helst så är kvällens artister (dom svart markerade ska jag absolut se/lyssna på):

Burning Spear
Beenie man
Morgan heritage
Alborosie &sheng deng clan

massive B
chezidek
Lymie murray
Irie Love
Dubtonics feat. Kamau
Cali P & Roots Harmonics
Junior Natural
Zoro & The Liberation Band
Glesbygden
STGK feat. Dani M
Urban Playground Graffitit & Skate


Beenieman - Back it up


Morgan heritage - tell me how come



Albarosie - Kingston town





Det här är ren Käääärlek - bless <3

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Superbra låtar! BIG UP!!

2008-08-09 @ 19:19:11
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0