Skumpeliito - allesammans!

Stressad & en rätt så sliten dag. Vaknar upp av att jag måste skynda mig hem, sov med Amelie i stan men hon hade redan gått till skolan när jag vaknade så jag fixade iordning mig sedan så mötte jag mathilde och vi tog en sväng på stan. Vi mötte upp Nathalie och selam å hela ligan men lika fort så splittrades vi med. Jag åkte hem till mimma för att byta om men hann inte så långt innan morbror & andra morbrors tjej stod utanför med bilen. Jag och Khaled fick byta om fort och packa ner grejer sedan så bar det av mot Fridas jobb för att plocka upp henne ocvh efter dte hem till min morbror & frida.

Väl framme bytte jag om och sminkade mig ganska så fort,Khaled satt och spelade wii spelet medans frida & morbror lagade mat. Sedan så kom andra morbror in genom dörren. Vi åt en massa gott, kräftor det var svenska kräftor faktiskt ( nu blev mamam LÄTT aviis) paj, salladd mm. muums fillibabba så gott det var. och härlig mjukig Is glass blev det till efterrätt. Jag satt och skrattade mig igenom hela middagen eftersom att jag har en sån himlans rolig morbror, han säger så roliga saker och det är precis min humor, hur O-rolig han än försöker att vara =) Sedan så kollade vi på en ganska så okej skräck film. Den var bra men lite jobbigt att den lämnade så många tankar efter att den tagit slut. sånt gillar jag inte. Om det inte kommer en 2:a så klart, då måste jag se den. Den va galet sjuk/läskig & var baserad på en verklig historia & det tycker jag gör det ÄNNU läskigare .

Kvällens kommentar vart i allafall: " Skumpeliito" hahahhaha Du är bäst, utan tvekan.
NU är jag och Khaled äntligen hemma trötta mätta och belåtna, är galet trött just nu. ska på möhippa och fest i morgon så jag behöver verkligen min sömn till tusen%. Inte för att jag tror att dte kommer gå så bra att sova, tack-vare-filmen men jag ska försöka. Om khaled kliar mig så där skönt på ryggen som han brukar göra (nästan varje kväll) så ska det nog gå bra. Nattsii Nattsii på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.uppsalakommun.se/

2008-08-31 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0