Don't worry bout a thing

Det här är den låten jag lyssnar på just nu och mimar för fullt till (jag sjunger inte för klockan är 01:20 och mamma sover)
Jag lyssnar alltid på den när jag är riktigt, riktigt glad. Jag är glad nu så jävla glad, inga bekymmer,
inga problem, jag bryr mig inte om något, folk får säga vad dom vill & göra vad dom vill jag kommer inte bry mig jag är för glad. helt jävla happy asså... Lyssna bara på låten, följ med i texten och njut



"Don't worry bout a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"

Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Sit by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', ("This is my message to you-ou-ou:")
Singin': "Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right."
Singin': "Don't worry (don't worry) 'bout a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right!"

Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Sit by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', "This is my message to you-ou-ou:"

Singin': "Don't worry about a thing, worry about a thing, oh!
Every little thing is gonna be all right. Don't worry!"
Singin': "Don't worry about a thing" - I won't worry!
"'Cause every little is thing gonna be all right."

Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right" - I won't worry!
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right."
Singin': "Don't worry about a thing, oh no!
'Cause every little thing is gonna be all right!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

metrobloggen har ju flera mallar för att vi ska kunna få ett fint utseende på våra bloggar. Ha en fin dag vännen!

Postat av: Binta

Fenixmona : jaha okej, snyggt var det iaf :)

tack det samma :)

2008-08-06 @ 12:29:38
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Choklad är gottigt ;)

2008-08-06 @ 13:02:39
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: D

ja tänker på när will smiths hund dör i I am legend när ja hör den låten haha så den blir lite sorglig..jävla film

2008-08-06 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0