Lillebror har två namn..?!:O

På lördag så skulle jag igentligen ha åkt till örebro och tävlat par med Vendela & även singel, men jag hade varit sjuk i två dagar då, med feber & hela köret så jag var helt slut & orkade inte det. Vid 12 tiden på morgonen/eftermiddan (beror på hur gammal man är) så ringde min kusin Mathilde & sa att jag mååååååste komma till stan. Det var nämligen så att min barndomskompis Daniel Monserat hans bror & hans pappa skulle spela in en musik video till deras nya låt & Daniel hade frågat mig om jag ville vara med, klart att ja kunde ställa upp om han ville, men jag var sjuk & inte på så bra humör så jag hade helt enkelt tänkt att stanna hemma! Men Mathilde envisades med att ringa mig, och tydligen så var jag ganska lätt övertalad....!! Hur som helst så åkte jag in till stan med min Lillebror som oxå skulle hänga med, vi bytte om och presenterade oss för dom vi inte kände..
När Ramon sedan frågar min lillebror vad han heter så säger min bror att han har två stycken namn.!
NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEJ.....tänker jag & hoppas att han ska säga något av sina mellan namn..
Sedan frågar ramon vilka hans namn var, han börjar med att säga Mabou lite tyst & snabbt så man knappt hör vad han säger se3dan säger han BLÅ BLIXTEN högt & stolt - dom skrattade och tyckte det var typ "gullig" jag skämdes och tänkte för mig själv att han var in adopterad i vår familj!
Nåja inspelningen gick jätte bra, mycket dans & mycket kul,
Mabou Tyckte oxå det var roligt fast han var sur för att han aldrig fick dansa "souljah boys dans" som han nyligen har lärt sig! hahaha Måste bara säga att det där med "blå blixten" kom upp flera gånger, eftersom att flera fråade vad han hette, så jag skämdes alltså MÅNGA gånger!

Önskar ibland att han inte var så söt så folk kom fram & började snacka!!!
& bara för det så kommer säker ALLA komma fram efter det här inlägget!
Tryck på länken så kan ni läsa om fler BLÅ BLIXTEN pinsamheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0