Mabou Knäcker!

Okej jag kan till och börja med berätta att min lillebror knäcker, han är den roligaste & bästa ungen jag vet!

Jag ska berätta hela historien så att alla hänger med, även dom som inte läser min mammas blogg!
MIn lillebror som fyllt 6 år för inte så jätte längesen kom hem en dag förra veckan från dagis och sa högt och tydligt till alla som satt i vardagsrummet att han inte längre heter Mabou alla blev lite chockade men frågade sedan vad han i såntfall heter om inte Mabou. Han svarade stolt att hans nya namn var: Blå Blixten. Asså Vaaah??:O vadå blå blixten driver du med oss eller? hahahhahah alla skrattade men var tvungna att acceptera att han hette så från & med nu! Någon dag senare satt jag i soffan och mamam vid datan när han frågade vilken dag han har namnsdag mamma förklarade att Mabou har ingen namnsdag men han heter ochså Ibrahim & Harry hon sa då att harry har namnsdag men hon visste inte riktigt när, då skrattar han och säger helt uppenbart att han uindrade när Blå Blixten hade namnsdag? jag skrattade så ja ville kissa på mig när jag hörde detta, men försökte hålla mig och då sa mamma att hon inte visste men att dte kanske var just den dagen!
OKEEEEJ!!!
Idag skulle jag & Joelle gå ut med Kiara, ta en lång promenad & en cigg Mabou fick självklart följa med. När vi står utan för Joelle så är hennes lillebror ute på gården och leker med sina kompisar han är lite äldre 10 år & hans kompisar med, hur som helst jag kommer gående med Mabou då en av killarna frågar mig vad han heter & pekar på Mabou, jag svarar självklart Mabou...ja menar vad skulle han annars heta tänkte jag?? då säger ena killen så här: men han sa till oss att han heter Blå Blixten. Jag dööör av garv igen, men för att inte göra det alltför pinsamt för Mabou så sa jag att han heter så i andra namn. Hoppas inte ungarna går hem till sina föräldrar & säger att dom har en kompis som heter Blå Blixten, föräldrarna lär ju tro att det är en låtsas kompis! hahahaha

Asssåååå Mabou Knäcker!
image28
Bilden är från när Blå Blixten var i Gambia!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Haha... hur var det nu Mabou´s kompis hette? Var det Mållgan, eller? :-D

2008-05-03 @ 07:54:53
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsdotter

Mamma: jaa jag tror det var något sånt :P

2008-05-03 @ 12:06:22
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: saaay wuut?!

HAHA, din lille bror är översköööön, så söt e han också =)

2008-07-17 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0