En sliten konkursdag

Vi kom precis hem till mig från stan från en galen dag, helt stressade med endast två timmars sömn så ringer väckarklockan typ 8... asså så sliten har vi aldrig varit innan, speciellt inte innan en show. Det kändes som att man hade festat två dagar i rad utan att få en enda minut sömn, fan vad vi inte borde vafrit uppe hela natten igår alltså. Men men man lär sig ju av sina misstag. Nu ska vi kolla på dom andra två filmerna som vi INTE han se. Vi ligger här i min sköna soffa alla tre och trängs =). Jag och Mathilde har dom tjocka, fina stora täckena med fjärillar på och ingen vill dela med någon annan så man måste va snabb på att "paxa" hahah Vendela fick ta två svarta konkurs filtar och sova med igår och idag glömde hon paxa dom med, försökte dock sno min kudde men mathilde golade ner henne fiiin fint på plats =). ahhaha aja här e lite pics från hur det ser ut just nu =) hahah. Vi hör senare ikväll, när vi vaknar för vi ska sova nu och väckarklockan står på 20.00 och om jag hinner skriva något innan vi dara så gör jag det, annars så hörs vi imorogn/I natt =)
 
Bless n Love!!


Blackout..

hahahahha Vendela= konkurs

asså såååå jävla slitna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0