Galen Lördag - men mitt liv knäcker!

I lördags när vi kom hem från kryssningen så åkte vi direkt och mötte upp Mathilde och Ice som hade blommor och choklad med till oss vinnare av reggaeton sm 2009. Efter en liten prat stund och smaskande på choklad så hoppade vi på tunnelbanan på väg mot klubben där vi skulle dansa. Väl framme så mötte vi upp "lilla svarta" Maele som vi dansar med. Vi fick mat och dricka och satt och diskuterade tävlingar, uppvisningar och lite allmänt om dans också vidare innan det var dags att inta possition : Dansgolv! Till en början så latchade vi bara till musiken och det var knappt något folk men vi 1 tiden så var det proppat med folk ovh det var hur kul som helst. Har aldrig skrattat så mycket åt en konkurs katt som den kvällen alltså =). Många rök pauser blev det för att komma ut och få friskluft hur "friskt" det nu kan bli om man drar i sig cancer pinnar.

I alla fall, vi fick dricka hur mycket vi ville från baren med och vi är ju inga stor drickare så det blev någon halv drink här och en halv drink där. Ägaren och alla som jobbade där var jätte möjda med vår insats så vi blev bokade nu på fredag med då vi ska komma dit vid klockan 7 för att äta mat tillsammans och träna och då vill dom att vi kör en kortare show och sedan freestylar och får igång folket på dansgolvet, vilket vi lyckades väldigt bra med så nu vet ni hur min fredag kommer att se ut. OM ni vill komma dit och festa med oss ( 18+ självklart) så får ni det, skriver upp vart det ligger och vad stället heter någon dag innan. Dom kör as bra reggae/dancehall musik och ska ha premiär för en ny klubb nu det finn både övervåning och undervång.. rätt mysigt ställe =) Vi fick blommor av en kille som jobbade där med för att vi gjorde ett sånt bra jobb och fick igång folk =).

När vi satt i bilen på väg hem och skulle lämna av mig först så hände en liten "incident" som gjorde att jag och Mathilde hamnade på backen då david kom fram och la en härlig beyonce på mig medans "mi corazon" stod och stressade. Så skulle tjejerna hem men jag lyckades övertala dom att stanna och rätt som det var så hamnade vi i en porsche som en kille körde i typ 100 på en 50 väg =O alltså ni fattar inte hur mycket vi skrev i bilen, i svängarna och det slutade med att ja hotade att öppna bildörren mitt i farten ihopklämd i "mi corazons" knä i framsätet där jag satt, huvudet slog i taket hela tiden och vendela och mathilde trängdes med deras stora afrikanska rumpor i baksätet som är gjort för två smala blondiner (enligt david) haha. Hur som helst så överlevde vi trotts en GALEN bil resa ( jag menar verkligen galen, ni skulle sett oss) och efter den så hamnade vi i en lägenhet där Timo ( en kille som fyllde år) firades, där vi fortsatte dansa och härja (klockan var ca: 04.00) Vi blev kvar till ca. 07.00 då Vendela deckade på festen hon snarkade, dreglade och tog all plats i soffan så ingen annan kunde sitta, folk börja sätta dig på henne. Tillslut så åkte vi hem, tjejerna drog med porschen och jag med taxi - hahaha  efter en sån här kväll så är det ju inte så konstigt att man är helt sjuk nu!! Jag gick utan jacka helatiden och det var svin kallt!
Bless n Love


Maele

Jag, Vendela & konkurs katten hahaha

MATHILDES MIIN HAHAHA

MIN MIIIN HAHAHA ( ser bajsnödig ut )

skåååål bitches!!

Mathilde & Jag ( helt svettiga) Mathildes ragg i vänstra hörnet, hahaha

maele & Vendela

Maele, vendela, Jag & Mathilde ( Svettiga & Söta - paahaha)

vendela & Jag med våra fina blommor i bilen =)

där har vi den galna föraren och den galna bilen, med en skraj vendela som håller i blommorna

Sista bilden, pallante lägga upp fler ;) puss o god natt =)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Ja, det måste ha varit svårt att skriva i bilen när den hade sån fart...! :-P



Jag blir ju orolig, bilar är ingen lek och Binta du vet ju att röda bilar inte är någon höjdare i vår familj... Take it easy!!

2009-09-30 @ 09:02:17
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: petra

haha era miner dödar. och jag svär fett söt bild på dig och mathilde men sen när du tog upp hennes "ragg" så förstördes hela bilden hahahhahaha jag såg inte ens han först xD

2009-09-30 @ 17:09:51
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: yeah

vart har du och mathilde köpt era leggins/jeans?:D

2009-09-30 @ 21:23:12
Postat av: teresia

tummen upp för kläderna där alltså :)

2009-10-01 @ 14:07:26
URL: http://teresiasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0