Jag har fått en rolig kommentar! - haha

i hate you :
Jävla "PUSH-BABIES" vad tror du om dig själv egentligen? hatar sånna människor som påstår att dom hatar fjortisar när du själv är en liksom.
MADE YOURE OWN BUBIES WITHOUT PUSHUP

Mitt svar:
Åh så fick man en sån där gullig haters kommentar igen hihi (a)!! Det är så himla roligt när dom tror sig veta bättre än en själv lixom. Jag ska ge dig ett tips, lägg dig på ryggen och ha en lika "stor" V-ringning som mig och ta ett kort så ska du se att det inte krävs någon som helst push up... faktum är du att inte ens behöver ha en bh, dom glider fint upp mot hakan endå. Kul att du tittar på mina tuttar så mycket.. skiit kul. Ååh stackars dig som hatar mig lixom, kan du inte skriva ut ditt namn med? skulle vara kul om någon kunde ta fingret ur röven och VÅGA göra det när man sitter där bakom data skärmen. Du hatar folk som hatar fjortisar och som råkar ha tuttar.. eller vad? och jag hatar folk som leker kaxiga och är små haters bakom data skärmen. Gaaah om du bara visste vilka boobies jag har dessutom... ingen A eller B kupa har jag i alla fall!! Dessutom så tycker jag mer synd om dig som går runt o hatar på mig.. själv så har jag ingen aning om vem du e (för att du inte vågar skriva ut det) så jag stör mig inte på dig... haha!! Och om du nu hatar mig, varför läser du min blogg?  eller nee fortsätt att läsa den, det e bara du som retar upp dig själv din lilla pissråtta!! haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH DU knäcker! personen är säkert bara avundsjuk för du är så fuucking fin!

2009-10-12 @ 11:47:53
Postat av: Malin

Stå på dej tjejen! Låt inte kommentarer som dessa trycka ner dig! Jag besöker din blogg då och då, och jag tycker att du verkar vara en helskön tjej!



KRamar

2009-10-12 @ 12:37:45
Postat av: Anonym

Haha omg måste ba säga att dina tuttar är ICKE LAAAAACTH PÅ BILDEN, hon e ba avis HAHAHA // MÄLIK

2009-10-12 @ 12:46:58
Postat av: CARRO

Hahahaha, jag dör. Fan vad happy jag skulle bli om någon var sååå svartis på mina bröst!!! haha antingen är bruden totalt platt, ungefär som hon blivit överkörd av en asfalterare, eller så har hon fött barn (som jag) och har sandsäckar som hänger med bristningar på, då blir man fett bitter men allvarligt, hur nice skulle det inte vara att ha riktigt snygga push-ups? Om jag fick välja så ja tack-gärna det. om det är det som kallas push-babies så skulle jag gärna vara en sån! Och DET STÅR jag för. Jag HETER CAROLINE, vad heter du, andra personen med hängpattar? Om inte annat så ses vi säkert... Slår vad om att dina tuttar hänger så grovt att när du går in på ica och går ut genom kassan så är tuttarna fortfarande påväg in i affären. JOBBIGT VAAA? Spara pengar till en operation and don't be a hater...

2009-10-12 @ 14:12:24
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: CARRO

haha, ja men fan det är sjukt att folk ens tar sig tid blir helt imponerad vad folk gör med sin fritid. det bästa var ju hemsideadressen "jag avskyrnegrer.se" HAHAHAHAHA hon kom inte på något bättre än så? så jäkla tragiiiskt!!!då får man utgå från att hon har asgrova hängtuttar. aaa jag ska göra det (o;

2009-10-12 @ 17:30:40
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det här måste vara en av kissies "anhängare". Haha!

Hon har en rubbab syn på hur är fjortis ser ut/ska vara.

Till sist, everybody love themselves some chocolate ;) Du antingen Älskar eller Älskar att hata.



Dessutom så läser hon nog din blogg dagligen. Ahahaha!

2009-10-13 @ 15:14:21
Postat av: MurrE

JAG ÄLSKAR DINA TUTTAR BINTA!!!!!!!

2009-10-14 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0