God morgon..


Good morgon alla glada blogg-torskar!
Jag är helt ny vaken (ja jag brukar vaknar vid den här tiden). Just nu sitter jag och äter frukost det blir det vanliga idag Oboy o ost macka, mums =) Jag är heeelt sliten och har ont i varenda kroppsdel, det lovar jag. Efter tävlingen och dansen igår så gör min kropp verkligen ont plus att vi inte fick värma upp ett skit innan så det var bara att gå ut på golvet och köra på. Aja nu sticker jag in till Odenplan och kör en dancehall lektion på caribbean Dance Studio, har typ längtat hela veckan =) Bye bye


Kommentarer
Postat av: Vendela

Oj oj oj hot mama-choklada vilken sexig tröja du har :D Dans-tönt hahaha :D <3 // Din idol som sitter övarallt på dina väggar :D

2009-10-11 @ 15:50:40
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0