Gårdagens kalas i bilder..

God morgon... eller god kväll..? (whatever)
Igår uppträdde vi på en liten klubb som hade premiär för deras nya våning. Jag och tjejerna gjorde en kort koreografi på en timme och åkte raka vägen och mötte upp grabbarna och körde igenom dansen en gång innan vi skulle köra. Det gick hyfsat bra med den nya dansen trotts att vi gjorde den på så kort tid. Vi hade skit kul och dansade verkligen hela natten. Mycket alkohol blev det med, för en del själv så räckte det med en drink, För jag tycker inte om att dricka så mycket. Efter en helt galen och rolig kväll så åkte vi mot stan för att käka och på tunnelbanan så träffade vi Sap "and the gang"!!

Vi drog mot mc donalds där det uppstod lite problem, vilket löste sig efter många om och men. Vi drog mot Skarpnäck och var ute i kylan i några timmar och minglade innan jag, fatou, Sap & Savi deckade i Saps sköna säng. Nu är jag i alla fall vaken och har precis käkat frukost och rökt min efterlängtade "morgon cigg". Sitter och planerar kvällen, vet inte riktigt om jag pallar gå ut men vi får se folket är taggade och det finns ett antal alternativ och välja mellan.

Min kusin " lilla haddy" fyller år i dag så ett stort grattis till henne den lilla söta skitungen. Ska ringa ett par samtal innan jag kastar mig in i duschen och börjar fixa mig. Imorgon är det jobb och jobb som gäller så jag vill inte vara ute för länge så att jag inte orkar imorgon, är fortfarande lite sjuk och har problem med mitt ben som jag har stäckt hela vägen från rumpan ner till foten vilket gör skit ont så fort jag rör mig... spreviellt då jag rör mig neråt när jag dansar :P haha. Ni kanske får en snabb update ikväll. Bless n Love =)


Blackout

:D

Här hinkas det...

Fett söööta hahah helt glada tjejer =)

En annan glad tjej, fett söt mälik=)

Flippat gäng :P

dansa, dans...

haha Papis e på g ;)
Det var alla bilder jag har å bjuda på från igår, önskar jag hade tagit fler foton:P hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara kul att få veta vilket ställe det är!

2009-10-03 @ 18:39:45
Postat av: jasmine

vad var det för klubb ni var på? fan att jag alltid missar era uppträdanden när ni kör här i sthlm..vill se er live nån gång :)

2009-10-03 @ 18:53:26
Postat av: Anonym

Haha fiifan va roligt det vaaaaar.sällskapet va duunderiiiiii förfanerii :)/M

2009-10-03 @ 19:46:18
Postat av: sara

har jessica gått med i eran dansgrupp nu ? haha vilka skojare ni alla e wallahi..

2009-10-04 @ 00:34:30
Postat av: Lisa

Ta en titt på det här när du har tid:

http://www.youtube.com/watch?v=jLJJ0ilw-ys =)

2009-10-04 @ 01:51:29
Postat av: shoo

vatr finns dem där skinn legginsen ? vart kan man köpa det

2009-10-04 @ 11:09:06
Postat av: Anonym

kan inte du skriva ett inlägg med massa bra danslåtar? reggeaton dancehall allting ? :)

2009-10-04 @ 11:34:47
Postat av: Anonym

jag tkr din blogg e kul o läsa, men det är jobbigt när du skriver så mkt man orkar liksom inte läsa allt. ett tips, ta bort det som inte egentligen behöver nämnas etc vad du äter eller sånt.

2009-10-04 @ 16:02:22
Postat av: emel1e

hej, ja har 2 frågor: ungefär hur gamla är de som går i din dansklass? och, är det lättare att "shaka" om man har stor rumpa? haha :p

2009-10-04 @ 16:23:35
Postat av: Anonym

finns det någon chans att komma med och börja dansa nu? eller är det försent att börja den här terminen?:)

2009-10-04 @ 19:58:05
Postat av: lovisa

vart har ni köpt era "lack leggins":P

2009-10-05 @ 17:49:44
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Rakim

I just drop by to tell u that I think that u are fucking amazing. The thing is that people in all century's has been and will always be haters the fact that u even respons to that shit make them even more satisfied so keep doin what u doin lil mama and I will see u where ever the spotligth is. ONE

2009-10-05 @ 20:13:03
Postat av: sasha

vart har ni köpt era skinnleggins och skärpen dom är as snygga :D btw u look good gal

2009-10-05 @ 20:28:41
Postat av: rebecca

du blir bara snyggare o snyggare för varje dag som går!!! hoppas allt är bra med dig B <3

2009-10-06 @ 21:21:07
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Binta, jag skulle döda för din kropp helt perfekt, och du själv så vacker. din dans - d u n d e r.

2009-10-06 @ 22:52:28
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Hej vännen! Jag har en uppmaning mot rasism, som jag startade i går kväll och som fått en otrolig spridning redan!!



Med tanke på de rasistiska kommentarer du fått den senaste tiden "om att du inte är tillräckligt svart, typ" etc. och även de rasistiska kommentarer jag fick om Mabou på min blogg, så skulle jag bli glad om du ville lägga upp uppmaningen på din blogg också och på så sätt sprida den vidare! Både politiker och andra har hakat på redan! Såg att även Kenza och Blondinbella fått utmaningen nu, haha, men jag vet inte om de vågar lägga upp den! Men det hoppas jag du gör. Brukar ju inte ge dig uppmaningar eftersom du inte brukar palla med dem, men tänkte att du kanske också tycker detta är viktigt?!!



Här är uppmaningen:



http://tonarsmorsa.se/2009/10/06/uppmaning-mot-rasism/



Kram Mamsen! ♥♥♥

2009-10-07 @ 09:54:07
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

HAHA gud va killen i vit liknar Danjah är det han lr??

2009-10-07 @ 17:42:29
Postat av: aria.

jag svär på allt jag tänkte också säga det, det är Danjah va :) ?

2009-10-09 @ 09:45:56
URL: http://ariajasminewatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0