Svar!!

Tänkte svara på en liten hår kommentar!

L :
Hej B.
Jag har en fråga som jag velat fråga dig om länge. Men först så måste jag bara säga att jag älskar din blogg och jag älskar din stil, du är så skön. Du knäcker verkligen och önskar att jag var som dig mer eller mindre. Du är vacker med och utstrålar självsäkerhet. Jag älskar din dans stil, hur du dansar dancehall och jag har sett dig live några gånger när du har dansat med din dans grupp.

Men min fråga är om du inte kan lägga in en bild på dig när du inte har löshår?
Bless n Love right back at u!! Du är en inspiration för unga tjejer och dom borde se upp till dig som lyckats med det du vill. Själv så är jag några år äldre men önskar jag hade gjort minst hälften av sakerna som du har gjort. tacksam för svar =)

Svar: Taack så jätte mycket. Jag blir verkligen glad av sånna här kommentarer & Mail, även om jag inte svarar på dom så ofta som jag kanske borde, ja ska bli bättre på DET. Detta gör mig mer motiverad till att skriva och uppdatera bloggen oftare. Angående håret, yes självklart så gör jag det, lägger in några bilder så du får se... Fast ni har nog redan sett en del fast inte tänkt på det bara. Bless n love.


hahahahhaha jag veeet färgen e knaaas...!!

Min loveley family o mitt riktiga nyklippta hår med lugg hahahahaha!!

Jag i gambia 2008 med riktigt håår...

Oxå gambia förra året... MITT HÅR!! sliptet dock efter allt saltvatten och sol

mitt naturliga hår och min naturliga hårfärg, väldigt mycket rött har ja i håret drf blir mitt hår oranget när ja lägger i ljusare hahah som på första bilden... å de va bara slingor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0