Dans Mötet...

Ja juste jag glömde ju att berätta för er hur det gick på mötet med DC (Dans center) kom på det häromdagen att jag måste uppdatera er på den fronten. Mötet gick jätte bra och god mat käkade vi på en mysig restaurang inne i stan. Vi började mötet med att prata lite om dans överhuvudtaget men sedan så kom vi in på varför dom från första början ville ha ett möte med mig. Jo och det var då för att dom ville att jag skulle börja undervisa på dans center en mini kursstart nu under hösten som ska börja med en workshop på höst lovet.

 Och vet ni vad… gissa vad dom ville att jag undervisade ifrån början? Hahahha.. aa, exakt REGGAETON. Gaah jag dog när jag hörde det och förklarade jäkligt snabbt att jag var en DANCEHALLDANSARE och bara ”råkade” hamna i en reggaeton tävling lixom. Mötet var dock INNAN jag hade tävlat i den stora finalen, det var till och med dagen innan jag plockade hem guldet.

Dom var i alla fall helt bestämda på att jag skulle köra en reggaeton men eftersom att jag ville köra dancehall så skulle jag blanda.. min tanke var ( hur ska jag kunna blanda något jag inte kan )… aja får gå in i mig själv och plocka fram reggaeton Bintan innan varje träningspass. Så nu på höst lovet så ska jag köra reggaeton/dancehall på Dans center, så för er som vill dansa för mig i Uppsala kan ju alltid komma förbi. Ni stockholmare behöver inte bli ledsna för jag kommer att köra en minikursstart på caribbean dancestudio i Odenplan som börjar om ca. 1 veckor. Mer info om det skriver jag i bloggen när det närmar sig. Men det är PURE Dancehall. Bless n Love


Kommentarer
Postat av: Claudia

Binta! jag vill ställa en fråga som jag inte tror har ställts förut :) tänkte fråga dig HUR FAN DU GÖR NÄR DU MIXAR LÅTAR? HAHAHA :D tycker det verkar as svårt, kan du isf berätta för en trogen bloggläsare (fjäsk funkar väl alltid?:P) vilket program du använder och hur du gör lite kortfattat when u have time =) bless binta, sky is the limit!

2009-10-12 @ 02:24:26
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom där leggingsen? =)

2009-10-12 @ 09:58:24
URL: http://donthaffidread.blogg.se/
Postat av: Anonym

huuur kan du va så jävla vacker ?! blir galen

2009-10-12 @ 11:48:55
Postat av: angel.värst-innan

Och för oss i Göteborg då?:) haha skojar med dig, men de synd att de inte finns något sånt här, du dansar grymt bra:)

2009-10-12 @ 14:00:35
URL: http://chilenitauno.blogg.se/
Postat av: Siima

ÅÅ blir så glad för din skull, de börjar verkligen hända grejer, fan va kul!

Skit i alla haters, du lär ha en o annan haha!

Fattar inte varför tjejer inte bara kan glädjas åt andra!?

2009-10-15 @ 15:25:29
URL: http://siimamizher.blogg.se/
Postat av: evelina

vaar har du köpt dina leggins binta:D? skitsnygga!

2009-10-15 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0