Valborg..!!

Okej jag vet inte hur jag ska förklara denna sjukt roliga dag, men ska göra så gott jag kan utan att missa flera viktiga detaljer. Dagen började med stress på hög nivå. Tjejerna samlades hemma hos mig och det var  fritidsgård/ hårsalong/ makeup studio & klädes butik hemma hos mig i några timmar innan allt började falla på plats. Jag hann inte platta håret så då var jag tvungen att få upp ett orentligt affro och inget halvdant tjaffs. Ska det va affro så ska det annars så får det bli en tråkig (vanlig) bulle. Det blev affro!

In mot stan och in till ekonomikum där det var proppfullt med folk och alla var på glatt humör. Solen stod som högst på himlen och alkoholen, subway mackorna och jordgubbarna smälte häärligt i munnen och allt var på topp, tipp topp faktiskt =). Efter det gled vi in mot stan och gick förbi släkten där dom hade grillat och myst under dagen. Vi dansade och hade sjukt roligt innan vi gick mot kvarnen och mötte upp dom andra tjejerna som gick hem till sandra en stund =)

vidare drog vi på andra sidan stan och festade hemma hos elsa. grabbarna kom dit med och folk började rulla in och när det bev som roligast så var vi tvungna att gip så vi gled mot stan och köpte subway mackor (igen). Mätta och belåtna så träffade vi som tur var på en gammal kill kompis till mig som numera bor i stockholm. han körde hem oss och väl hemma så bestämde jag och sap oss för att åka till stockholm.

yeeeeah vi drog en taxi till stockholm klockan 2 på natten typ. Vi tog den andra taxin som kom för sap började bråka med den första taxi chaufören (stavning?) hahahahah så vi ringde en till och väl framme i stockholm så blev det mer booz(alkohol) och vi svepte och svepte... Mc donalds mat mitt i natten (igen, ja vet kommer bli tjock) och sedan så körde vi en taxi hem och soooov  så gott så gott =) pics =)

syster och kusiner på valborg =)


harre & marre

kusin och sara =)

Tina, Jag & hengameh

boys & dessi

Jag & sandra

föölk


Nicole & Lill B - sambooo

Syster

Lill B & dozee

giiirls =)

lillasyster isa, kusin sap, någon med rosa hår, Jag, kusin dozee, vendela, tina & sandra

sappiii, Bintish, mathidde & Venena

bintiich och mathidde dansade =)

La Familia <3

henok & Mathilde

Bror & Jag =)

Bintish och aramitos =)

Uppsalas sötaste par - fo real =) <3


hahaha bääästa bilden =)

jag & alexandra =)

Kommentarer
Postat av: venena

de där med "bästaste bilden" kan jag inte riktigt hålla med om.. :)

2009-05-03 @ 22:25:04
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Chriss

Hellu

tänkte ba fråga vart har du köpt dina solbrillor o dina tunga leggins ??? =)

2009-05-04 @ 01:57:39
Postat av: ergo

härliga bilder du har delat med dig av ni hade en bra helg kan man se

håll ångan uppe hej leverpastej

2009-05-04 @ 07:26:40
Postat av: camilla

undrar vart du har köpt dina örhängen???

2009-05-04 @ 14:55:22
URL: http://jea
Postat av: camilla

undrar vart du har köpt dina örhängen???

2009-05-04 @ 14:55:49
URL: http://jeanpilla.blogg.se/
Postat av: Deylicious

Luv how u carry that fro! Vissteru att om man googlar "hemma" så hittar man dig på andra sökreslultatssidan? KÄNDIS, brushan. sakna



2009-05-04 @ 15:37:48
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå in på: http://www.freestreet.se/?r=9434 och vinn ett gratis presentkort! :)

2009-05-04 @ 16:37:22
Postat av: Binta

Venena: hahaha joråå ;)



chriss: solbrillorna är från danmark och legginsen är från H&M



ergo:haha jaa våran helg var super duper aa håller det uppe ;) hoppas din helg var bra =)



Deylicious : haha yeah värsta kändis ( not) haha aa affro ska bli min nya grej ;)





camilla : dom är från London =)





2009-05-05 @ 04:27:21
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: frida

FYFAN VA SÖT DU E MED DITT HÅR SÅDÄR BINTA !!!

2009-05-05 @ 08:31:43
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: saron

fan va cool topp du hade, vart haru köpt den ifrån ?

2009-05-05 @ 18:03:34
Postat av: Anonym

Vad har hänt med din sambo binta?

2009-05-10 @ 00:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0