Folk utan liv + playahead = perfect match!

Det här är så fruktansvärt störande att jag blir galen!! Vad håller folk på med? allvarligt talat, vad fan vill ni mig? Nu är det någon jävel ( förmodligen en liten skit unge på 18-) som har gjort en playahead med mina bilder och hela profilen är om mig. Det vill säga en "falsk jag" för det är ju inte jag som gjort det, men personen utger sig för att vara Jag. Mina bilder finns där och bilder på min familj och mina vänner. Jag har anmält denna profil men har fortfarande inte fått något svar från playahead och jag har även skrivigt till den här tjejer ( ingen kille skulle göra något sånt), men den är fortfarande inte borta.

Från ingenstans så skriver det någon till mig på facebook och berättar att den här sidan finns. Så jag flyger in på playahead och börjar med att anmäla och kommentera varenda bild på mig och min familj. Det roliga är att personen srkiver att jag har barn också har den lagt upp en bild på fulaste ungen. Under en annan bild på mig och mamma har hon skrivit att det är min kompis och på naomi campbells bild har hon skrivigt att det är min mamma :O.

Nog för att man kankse önskar att morsan såg ut som naomi men ärligt talat det här är inte roligt. Det händer alltid mig med. Har folk inte något bättre för sig om dagarna än att skaffa en massa fake profiler och utge sig för att vara jag?! Varför tar folk mina bilder? är ni (dom/den som gör sånt här) så fula att ni inte kan använda era egna bilder?! förmodligen så är dom det. Det tror jag iallafall. Dom skriver ju inget elakt till folk heller utan utgersig helt enkelt bara för att vara jag som en normal tjej, så förmodligen är det för att få kontakt med andra människor och dom vill inte visa deras egna fula ruttna fejja och tar därför min, bara för att min feja e tuungt uppbudg i mammas mage.

Så till er som tror att SHAWTYWANNATHUG på playahead är jag så tror ni heelt fel.
ps. Hoppas människan som gjort den brinner i helvettet!
här har ni bilder från sidan:



Okej nu har jag snackat med en utav playaheads admin som faktiskt raderade hela kontot, tack!
Så gott folk kontot finns inte kvar och inte heller bilderna osv.. bra vah =)!
Men jag publicerar inlägget endå, bara för ATT!


Kommentarer
Postat av: DeyDey

Hahaha helt skumt att sånahär människor finns.. likaså folk som skriver hater-kommentarer i bloggar. De människorna borde verkligen ta o skaffa sig ett liiv. man blir ju mongo!!!

2009-05-12 @ 02:25:44
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Mel

Jag tänkte säga till dig att det är nog bättre om du ringer till de, men som jag ser är det redan fixat ;)



By the way, älskar den nya designen på bloggen =)

2009-05-12 @ 12:00:49
Postat av: Lill B

Deydey: ja bästis det håller jag absolut med dig om =)

Mel: haha yes det är äntligen fixat, första gången jag mailade dom var över en vecka sedan... men men nu är den väck. haha tack så mycket, kul att du gillar den, jag älskar den oxå =)

2009-05-13 @ 12:16:30
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Jag har skrivit om detta inlägg och andra bilder som de snott på dig tidigare och den där franska sidan, du vet:

http://tonarsmorsa.se/2009/05/14/bildstolder-pa-natet/

2009-05-14 @ 16:40:29
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsmorsa

...fast jag fattar ändå att de tagit fel, för trots allt är det VÄLDIGT SVÅRT att se skillnad på mig och Naomi Campbell...! ;-)

2009-05-14 @ 20:27:09
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Mrs M (Baby M)

En del bilder på min familj ser jag.. Fick tipset från din mammas väninna. Fulaste ungen är min lilla dotter!



Tack för att du anmält iaf, men tyvärr finns ju bilderna redan hos personen i fråga. Så de lär ju dyka upp igen.

2009-05-15 @ 14:12:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Binta

Mamma: aa jag såg det... jävla bildbaxare!! haha aa eller hur " väldigt" svårt va :P hahahah



Mrs M (Baby M):Förlåt för att jag skrev så om din bebis, man kan inte skriva så om barn. Jag var bara irriterad på att folk trodde att jag hade barn Och att man överhuvudtaget gjorde en sådan sida om mig. Din dotter är BTW jäkligt söt (såg bilderna på din blogg)men om man tänker efter, ingen e så söt med påskkärrings smink, jag var inte det iallafall!! M.V.H// Binta

2009-05-15 @ 14:32:27
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0