Friday after next...

I fredags så stack jag, Mathilde, Jacko & Sandra iväg till stockholm och mötte Ilhan & Nassra. Ilhan och nassra skulle sova hos Nassras moset, Jacko skulle sova hos en killkompis och Jag, Mathilde & Sandra skulle sova hos farmor. Vi käckade en skiit äcklig pizza som det var hår och allt möjligt äckel på - haha Sen så gick vi hem till vfarmor och fixade iordning oss. Efter en stund så kom Ilhan och Nassra förbi och vi började festandet och farbror var på topp humör och joinade oss =)

Vi åkte sedan mot munchenbryggeriet vid Mariatorget där vi skulle på the grind, vi kom fram väldigt sent, men slapp iallafall stå i kön, tack o lov, för den var fan låång. När vi hade varit där i ca. 15 minuter så kom grabbarna släktingarna och hela gänget =) Det var hur roligt som helst, vi dansade loss heeela natten och Mathilde ramlade x antal gånger när hon skulle göra sitt special moves som det inte går så bra att göra när man är helt drunk :P haha

Nej men utan att överdriva så hade jag en fett bra och trevlig kväll från början till slut, verkligen. det var skit roligt och jag har alltid dunder roligt med mina tjejer, det här ska vi göra om absolut. När stället stängde så var det dags att bege oss hemmåt, men självklart så ska det ju bli kaos utanför stället med några grabbar och FETT med poliser var på plats efter bara några sekunder =O och självklart så blir man ju stoppad och dom vill söka igenom mig för att kolla efter vapen... eh va sa du vapen :O, jag? aa varsågod kolla gärna, kolla efter kniv, pistol och gärna en bomb eller pansarvagna oxå. hahaha

det får inte ens plats med en LITEN hårspray i min handväska. hahhaa när jag sa så, så kollade dom inte ens igenom - haha =)
Jag och mina fina flätor (baxa inte min frisyr nu Zema) ;)


Nassra,Sandra,Binta,Mathilde & Ilhan

Jacko,Sandra & Jag

Jag, Harriet & Sandra

jacko, Sandra, Mathilde, Conté & Binta

Jacko och sandra - söötisar

Mathilde, Aki, Binta & jacko

Binta & vodkan

nehale, Jacko, saihou, sebba & alieu

Nehale & Mathilde

Nassra, Mathilde, Binta & Sandra

Alieu & Binta

Mathilde =)

Sandra flippmode ;)

Binta & nehale =)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Varför har du hällt sockerdrickan i en vodkaflaska?

2009-03-30 @ 00:45:57
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: SANDPAPPER

HAHAH FUCK U VADÅ DIN FRISYR,JAG UPPFAN FLÄTOR

2009-03-30 @ 00:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0