Måste vila uuut!!

Nu är det söndag, en "ta det jävligt lugnt dag" för mig och vendela, efter all stress.Imorgon så dansar vi hela dagen, från klockan 12.00 till 20.30 jag ska göra en fotografering med, men mer om det senare. idag har vi absolut bara tagit det lugnt och igår efter video inspelningen så var vi på fest för mina två små kusiner som har gjort omskörelse, så hela släkten var på plats fär att "fira" dom. Nu är vi hemma hos farbror pa med Emma, min kusin Sap (inte smoove sap, utan en annan sap, haha) och Lilla älsklings Lai, chillar och kollar på film. Vi ska aldeless strax titta på en skräck film, någon ny som farbror vill se... vi har käkat värsta middagen och snart blir det godis... jag har blivit fet ( ja lovar) hahah..

Lai min lilla älskling har blivigt så stor nu, mer bilder på honom får ni sedan, har ett par fina från igår på festen när vi var hemma hos farmor =)


Jag & lilla Lai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag ville bara säga din blogg är SUPER! Jag följer dig regelbundet och gillar allting som har med dig att göra.

Du är så j*****vla bra på att dansa och din klädstil dödar.

Jag undrar bara om du kunde dela med dig av dina dancehall låtar, typ skriva vilka dina favoriter är och så, för du lyssnar på tung musik också.



Tack på förhand :D

2009-06-15 @ 01:43:56
Postat av: Anonym

har du linser?

2009-06-15 @ 14:53:15
Postat av: Idil

Hej! Alla ni som läser denna blogg kan gå in på min och fråga exakt vad ni vill, så ska jag svara så ärligt som möjligt! Det kan du också göra Binta, exakt vad ni vill. Vi ses där!:D

2009-06-17 @ 11:31:33
URL: http://mmuse.blogg.se/
Postat av: Hennie

Hej!

Måste bara säga att du var jätteduktig i helgen, helt klart värd att gå vidare! Ställde ju själv upp, aldrig gjort nått sånt innan och bara dansat i nåra få månader allt som allt, såg att du inte dansat just reggaeton innan så det var strongt gjort :) Lycka till med dansandet!

2009-06-19 @ 02:08:13
URL: http://hallonsnarets.blogg.se/
Postat av: C

Guud va fin du äär...vacker vacker vacker!

Var bara tvungen o säga det../C

2009-06-19 @ 02:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0