Grönalund Igen..

Vi åt på resturang och jag tror att hela resturangen hörde oss när vi skrattade, den ena var värre en den andra!

Insane är ju en annan historia, Vendela och jag lurade upp både Hagge och Moa i den, och alla var helt panikslagna när vi väl satt oss i den och börjat åka uppåt. Alla skriker och skrattar och gråter på samma gång, hahaha. Tror ni inte att insane stannar just när det är våran tur? Hagge vrålar vi kommer dööööööö, hahaha asså shit fett fula vi var, duuunder!!


Men det absolut bästa på hela dagen var när vi skulle gå Spökhuset! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Jag och Binta övertalade alla fegisar om att följa med, så efter lite tjat så fick vi med allihopa in i huset! vi var ensamma i huset, och gick tätt tillsammans!

När vi gick i en smal gång kommer ett spöke fram, och alla skriker och försöker springa! Den som var först ramlar förstås, och en efter en ramlar över den som låg under! Ingen kom någonstans och alla skrek (då menar jag verkligen skrek), skrattade och var helt panikslagna på samma gång! Alla försökte ställa sig upp och springa iväg, men ingen kom någonstans! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAA vad fult de måste sätt ut! Ett gäng tjejer som ligger i en hög på golvet och skriker och kastar sig omkring och drar i varandra för att rädda sig själv.
 
Haha samtidigt som jag skrattar och är skit rädd och moa har fastnat i mitt örhänge så var jag panikslagen ett spöke närmade sig bakifrån hahhahahaha alltså shiet vad rooooligt det måste ha sett ut. Den enda som inte ramlade var Vendela som gick sist och som stod och skrattade och samtidigt var rädd för spöket hahahha I FOUND YOU!!  Den här dagen var så jävla rolig, vi måste back samma gäng till grönan =)


MOa, Jag & Harej i Tilt =)

Jag & Moa i Berg och dalbanan =)

Hareg & Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0