New babies

Åh vet ni vad som ploppade ner i min brevlåda ..? 
en lapp där det stod (inte ordagrant) men typ ;)
" gå till postkontoret NU, eller nej gå inte, spring!!..eller nej spring inte cykla fort och hämta dina skor NU"
Så jag kastar mig upp på min cykel, cyklar det fortaste jag kan för att hämta hem ett par nya babies, Oh me love..
And here they come....

"Cause I'm walking in new shoes now 
I got a new song to sing
When I walk in the room every head turns
Every eye is on me"

 - beyonces låt =)








Kommentarer
Postat av: sepideh

Skit fina :)

2009-02-13 @ 01:49:12
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Du måste ha läst helt fel på den där lappen, för jag hittade den sedan och det stod faktiskt så här (ordagrant): "Gå och hämta dessa skor och ge de sedan DIREKT till din mamma, för hon har banne mig förtjänat ett par riktigt snygga dojjer!!"



Hur är det där med läskunskaperna egentligen? :-P

2009-02-13 @ 21:02:51
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0