En ny vaken punkare!

Nu är jag vaken Efter en lång, hård och sen kväll igår. Jag och jennifer hade skit roligt i alla fall. Två tjejer kom fram till mig och tyckte jag dansade bra, jag sa tack men i huvudet tänkte jag: "dom har ju knappt sett mig dansa". Sedan så sa dom att dom läste min blogg, så det förklarade en hel del. När vi skulle hem så sa jag hej då till tjejerna och den ena tjejen säger då till den andra( hon trodde att jag inte hörde) :" Hon är så himla söt(tror det va söt eller vacker hon sa) och jag sa tack till baka, då hon upptäckte att jag hörde henne =), svär blir fett glad när folk kommer fram så där och hejar om man läser min blogg, man vill typ se hur ens läsare ser ut (Gäller inte: mamma,mathilde,malika,hareg,vendela,mina syskon, bullet eller Naz -haha). aja, 3 läsare på en dag, det var trevligt =). fortsätt att komma fram !

 Jag somnade med smink igår för att jag inte orkade tvätta bort det eller ville väcka hela huset, så jag tänkte berätta för er att jag ser ut som en svartrockare just nu och är helt svart runt båda ögonen, jag vet inte hur det kommer sig eftersom att min mascara är brun, men jag gissarpå en eyeliner, vad tror ni? Jag ska strax springa iväg och tvätta bort det och duscha, fixa iordning mig för att sedan röra mig mot odenplan =). Det är ju Öppethus på caribbean dance studio under dagen, från 14.00 så jag ska kila dit, undervisa och dansa lite själv med. Kom dit idag mina kära läsare om ni bor i Stockholm och skaka los lite.


Bilder från Igår & klädbloggning: hahahah

kvällens party Outfit:
Body: Bikbok
Shorts: Ginatrico
Leggins: H&m
Örhängen: Hemma gjorda


Baby J

Lil B

Jennifer & Binta.
Privat meddelande till Ahmed
(du vet vem du är): Jag hoppas du kommer på dansen, vi tar tåget så därför ringer jag ej, men det vore ju fint med skjuts hem sen efter dansen när man e trött å sliten. Dessutom så måste du visa mig dina moves kom och dansa =)!!


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

Hej Binta! Hur är det? Tycker du har en jäkla härlig blogg och det är kul att se hur bra det går för dig! :) Är lika imponerad varje gång jag ser dig dansa, du är så jäkla grym och har en fantastisk känsla för det.. Ta hand om dig, kram Emma (expo klassen).

2009-08-29 @ 14:24:04
Postat av: Midia

Splittra inte young vibez :(

2009-08-30 @ 01:59:06
Postat av: Anonym

hahah shiiit vad coolt att man kan läsa din blogg på olika språk ser grymt ut haha ! super bäst blogg btw!

2009-08-30 @ 11:20:02
Postat av: sap

haha vad säger du om jag säger att ni två är rissnes finaste och ända prinsessor :D HAHAH, eller ska man kalla dig drottning och den andra prinsessa? - Eftersom att you know who, is you know who (hrrrrmf bullet) shit i love life sometimes - för att jag är så jäälva rolig! call me aight!

2009-08-30 @ 19:49:45
URL: http://lostyouth.devote.se
Postat av: anna

grymt bra blogg gumman!

har din vän jennifer också blogg hon verkar också jätte intressant? skulle bli glad om du svarade :):):):)

2009-08-30 @ 21:45:30
Postat av: jennifer

hahaha saaap du e så tung...!!

fortsätt att följa bintas blogg där kanske du får se lite av mig, har ingen blogg... men följ den här GRYMT bra blogg!!

2009-08-31 @ 00:34:53
Postat av: Sweeter then Sugar c(=

hahaha inte undra på varför du aldrig ringde, får väl hålla bättre koll på bloggen init ^^

2009-08-31 @ 03:09:40
Postat av: sara

hej =)

hur satte du fast pärlplattan på öronkroken?

2009-09-03 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0