Dagen i Bild & Film =)

Hejsan alla glada!! Maste bara saga att det var en javla massa saker som ni undrade over. Manga fragor droppade in pa fragestunden som nu ar avslutat och jag ska forsoka att svara pa dom idag men jag tror inte att jag hinner det, blir nog under helgen. Som ni marker sa kan jag inte skriva bokstaver med prickar och jaa det ar skit irriternade!! Igar sa var jag, Jennifer och Jessica pa gronalund och jag har inte skrattat sa mycket pa lange i lustigahuset - hahahaha!!
Vi hade skit roligt igar och var dar tills det stangde. Det var sa skont for man behovde bara sta i ko i MAX tio minuter och det var pa bergochdalbanan och insane allt annat var det knappt nagon ko pa. Vi akte frittfall typ 7 ganger och vildamusen typ 20 ganger hahaha. aja har ar bilder och en video som vi far kolla pa=)



Jessica och jag  =)

lil B

Jessica & Jennifer

Muuums =)

Jessica

Jessica & Jag

Jennifer & Jessica i hjulet

Jessica & Jag

Och det var har skratt attackerna borjade!! hahhaha

Jag & Jessica =)

Hahhaha fett fula :P

Ingen ko och sa mycket tid sa vi akte alla barnkaruseller med, hahah!

Lilla fritt fall =)


=)

Jennifer!

Jag & Jessica =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0