En bild säger mer än tusen ord!


Okej, så förutom att dom har glömt att skriva ett S på slutet av vårat namn så ska jag berätta för er gott folk att det här är SPELLISTAN FÖR UPPSALA REGGAE FESTIVAL PÅ FREDAG!!  och Jaaa yes vi ska uppträda , fattar ni hur kul det här kommer att bli?, fattar ni vilken stor grej det är för oss? dom första Svenska dansarna som uppträder (utan att dansa bakom någon artist) på uppsala reggae Festival!!. Nu har vi fått all information i alla fall så Idag får vi mixen som blir klar och sen är det bara att jobba, jobba, jobba på koreografin hela dagen i danssalen, vi har en och en halv dag på oss att göra något riktigt grymt av detta, nu har vi chansen. Och även om det är lilla scenen så uppträder vi INTE när någon annan står på, varken lilla eller stora scenen, så jäkla underbart Niiiice alltså =) Gaaah vad jag längtar, kan fan inte sova e helt nervös =) (skönt att ha fått kläckt ur mig denna grej, har burit på den aldeless för länge)


Zumbas (minus Aida)
Nu sticker jag alltså iväg till danssalen så hört vi sen =)

Kommentarer
Postat av: EliFia

Third World 22.00-23.00 på stora scenen.....? Det verkar krocka.

Break a leg.

2009-08-05 @ 00:22:45
Postat av: Tonårsmorsa

EliFia: Det blir nog ingen krock, eftersom det står att det är på olika scener!

2009-08-05 @ 07:43:52
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0