Lördag & Dop =)

I lördags åkte jag som sagt till Stockholm för att fira att lill killen kom till världen. Det var helt sjukt trevligt roligt och en massa god mat, efterrätt mm. som serverades, muuums! Det var fullt med folk hemma hos min faster, japp hela släkten, vänner och andra nära och kära var på plats. Mycket dans blev det med. Dock inte så mycket för mig, tror jag bara körde en eller två låtar. Efter dopet så gick jag, mina systrar, kusiner mm. hem till farmor för att fixa iordning oss och möta upp Sandra.

Vi hamnade lite random på en tråkig hemma fest med en marokan som, tro mig hade mer luft än vad det går att andas in. Det bästa var att killen såg ut som ett röv hål, fett synd! Vidare gled vi mot rissne men på vägen dit så hade vi helt ärligt roligare än någonsin för jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket och så länge åt så måånga olika grejer. Väl framme på plats hade vi tjejer en helt dunder kväll. Skrattet tog vi med oss och vi skrattade långt in på morgonen innan vi deckade en efter en =) bilder kommer upp senare =)

Kommentarer
Postat av: sara s

hej binta! kikade förbi som jag sa! =) fett söta bilder på nyföddingen! and bless! hoppas allt är fint för övrigt! och kääämpa för att nå till toppen!



som en vän alltid säger till mig, if you belive you will achieve!



puss och kram sara! (mua)

2009-04-27 @ 23:47:37
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg
Postat av: Anonym

va dopet ungefär vid norsborg? isåfall va vi på samma

2009-04-29 @ 03:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0