Helgen & Zumbas

En helg i sthlm med Biana var inte latch. Hahahah vi var på en massa ställen men avslutade det hela vid Mariatorget kl 7 på morgonen, kul var dte ju iaf. Fast vissa saker hade vi ju lätt kunnat slippa. I måndags kl 7 på morgonen vaknade jag för att åka tillbaka itll uppsala eftersom att vi skulle ha 3 dans uppvisningar i Fyrisskolan.

Jag ringer en vän och frågar om han inte kan köra mig till Uppsala, han säger ja och att han är vid stationen om 15-20 minuter. Han åker och hämtar upp en annan kill kompis och tiden går och går. Efter en timme kommer han till stationen där jag stått och väntat och tillslut så åker vi till Uppsala och jag var heeelt stressad plus att jag inte hade sovit någonting typ.

Vi åkte hem till mig först för att vi skulle hämta Mabou sedan så skjutsade dom oss till Fyrisskolan och för mig vara det bara att kasta på mig alla kläderna som jag skulle ha på mig, han inte sminka mig, fixa mig eller värma upp knappt tio minuter hade jag på mig sedan så började första showen för 1:orna. Hahha den uppvisningen var Heeelt Keff, jag kunde inte gör någonting bra, den för 3:orna var lite bättre och den för 3:orna blev helt klart bäst, dunder =)

Här kommer ett filmklipp från 2:ornas show. För er som vill ha ögonen på mig så är det jag som kommer ut först på scenen och som även står på huvudet lite senare i klippet, men dom skriver vårat namn när vi går in på scenen så det lär inte vara så svårt att se endå. se och njut =)!!

Binta, Mona,Vendela, (sessen), Shewit, Mathilde, Aida & tillsammans är vi ZUMBAS =) (mne Aida är utomland så hon var inte med på denna uppvisning och därför är sessen med istället som våran inhoppare =)

Kommentarer
Postat av: raisa

Duktiga ni är tjejer!

2008-10-22 @ 17:45:44
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter låten som är då du ligger ner då tre st står upp å dansar. =) och ni e fett duktiga tjejer

2008-10-22 @ 19:41:38
Postat av: M

ni var GRYMMA :) såg er både på första å andra uppvisningen, hoppas ni kommer fler gånger om det kommer tillfälle för det!

2008-10-22 @ 20:05:34
Postat av: aida

Shiittttt vad duktiga nu var omg omg sessen fett duktig du satt hela/ni andra med

2008-10-22 @ 22:05:05
Postat av: uppsala

Grymt

2008-10-22 @ 23:12:29
URL: http://uppsalaa.blogg.se/
Postat av: BInta

Låten heter shake up- med beenie man



Taack så jätte mycket allihopa =), ah hoppas oxå att det blir fler gånger ;)

2008-10-22 @ 23:19:40
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej länkade youtube klippet på min blogg, eftersom du är grymt duktig på de du gör :)

2008-10-22 @ 23:32:57
URL: http://n3melie.blogg.se/
Postat av: Siima

Åh ni va så jävla BÄST! Jag och Selam satt bänkade på alla tre uppvisningarna och på den tredje ÄGDE ni allt och alla! Ja svär man fick nästan gåshud, hörde folk prata om erat uppträdande idag tom, folk blev helt paffa! Ni SÅ bara MÅSTE komma igen. Jag och Malika har smort lite planer hihi :p

2008-10-23 @ 01:17:36
URL: http://siima.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, bra dansat, ni är verkligen grymma, jätteduktiga!



Du, det här kanske låter konstigt, men, Jag kan inte kommentera på din mammas blogg men vill gärna rekommendera henne en bok. Så om du kan överföra mitt meddelande är det jättesjysst!



"Har du läst Den Vita Massajen (första boken) skrivern av Corinne Hoffman? Hon har skrivit 3 självbiografiska böcker. Jag har precis läst ut den andra (Den Vita Massajens Dotter). Kan STARKT rekommendera dessa!!!"



Tack :)

2008-10-23 @ 05:17:18
Postat av: iCe

Tuuuuung tuuuuuuuuung tuuuuuunga dansare !!!!!!! önskar jag hade varit på plats och sett er =)

2008-10-23 @ 11:03:40
Postat av: Binta

Anonym: mamma hälsar att hon läst alla tre, kan du inte kommentera i bloggen gå in på gästboken och gör det!! =)



Ice: hahah jaaa du missade verkligen ngt, du kunde kmit med diana =)



Siima:jaa ni får fixa ihop en ny show, det va as kul å dansa där fast publiken var lite döda ;) hihi

2008-10-23 @ 12:37:49
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Sessen

Tack aida!! :D

2008-10-23 @ 12:53:43
Postat av: lollo

RIKTIGT JÄVLA GRYMMA!!! jo jag digga alla låtarna så om du skulle ha ork att skriva ner dem vore guld. tack :)

2008-10-23 @ 13:51:33
Postat av: Tonårsmorsa

Gumman! Jag har utmanat dig:



http://tonarsmorsa.se/2008/10/23/utmaning-2/



Anonym: Jag har, som sagt, läst alla tre. Har även sett filmen. Klart läsvärt! :-)

2008-10-23 @ 16:28:39
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: emelie

åh tack :D de kommer jag göra, keep doin that thing you do! Ta min msn vettja : )

2008-10-24 @ 00:41:15
URL: http://n3melie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad duktiga ni är! Kul!

Förresten 2 dansteg såg afrikanska ut.Exakt kongelese style. Är det Mathilde som fått in dom i er dans?

2008-10-24 @ 15:38:33
Postat av: The manager

fett skööna!! ni ska komma tillbaks till fyris, förhoppningsvis på alla hjärtans dag :) haha

2008-11-04 @ 23:09:35
Postat av: Blacki

Ett av de afrikanska stegen är de vendela som har lagt in å de andra e mathilde..

2008-11-05 @ 15:30:17
Postat av: Madde

Vaad braa ni var !! :D

2008-11-10 @ 22:15:52
Postat av: Anonymous DJ

aah speciellt er dj var dunder!

2008-12-24 @ 01:13:50
Postat av: Anonym

fan va grym du va binta !

2009-05-24 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0