PIRR PIRR...

Oh my good..!!!
Det pirras som fan i min mage och jag kan inte sova. farmor, morfar och mina kusiner har komit resten kommer imorgon till mottagningen, som vi ska ha i en lokal i nybygård. Shiet vad nervös jag är, vet inte varför...jag bara är det lixom. Det känns som att jag är 8 och väntar på julafton, ni vet den där känslan när man typ ska få något som man längtat efter såå länge och som man vet ligger i ett av paketen.

så känns det för mig nu. Studenten som jag längtat efter i 12 lååånga år, ända sen jag började skolan. Snart kommer den dagen om 4 timmar ska jag upp å locka håret och fixa mig, usch det är som en jätte stor klump i magen och jag mår illa. Har fixat och donat hela dagen idag, allt inför den STORA dagen, MIN stora dag. Nä nu måste jag sova föööör

IMORGON TAR JAG STUDENTEN,
I MORGON TAR JAG STUDENTEN,
I MORGON TAR JAG STUDEEEENTEEN
FY FAAAAN VAD JAG ÄR BRAAAA!!!!

image158

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Fy fan vad du är BRA!! Love you! // Mamma

2008-06-05 @ 09:48:22
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Ann O Nym

Det är bara ett litet fel, studenten avskaffades för ca 40 år sen så du kan inte ta studenten

2008-06-05 @ 10:18:03
Postat av: Yrsa

GRATTIS!!!

2008-06-05 @ 10:39:02
URL: http://msyrsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0